Branche – / Beroepsverenigingen· Elly Heemskerk (FNV): ‘Mijn bewondering voor callcenterwerk is enorm toegenomen’ 10 februari 2023 – Heemskerk zet zich in voor callcentermedewerkers. ‘De werkdruk is extreem hoog.’
In de media· Klantenservice blijft een uitdaging, ook voor Nederlandse bedrijven 9 februari 2023 – Het bieden van een gepersonaliseerde conversational customer experience blijkt een flinke kluif.
In de media· Werken in de 112-meldkamer: ‘Levenservaring, mensenkennis en stressbestendig’ 8 februari 2023 – Ook bij ambulance, brandweer en politie is een cruciale rol weggelegd voor één afdeling die de eerste telefoontjes opvangt: de meldkamer.
HR & arbeidsmarkt· Deze 4 skills moet elke customer service medewerker in de toekomst hebben 6 februari 2023 – We vroegen Michiel Gaasterland van CM.com naar de belangrijkste skills die elke KCC-medewerker in de toekomst moet hebben.
In de media· Inspire Group breidt (verder) uit in Suriname 1 februari 2023 – Met een nieuwe locatie in Paramaribo richt Inspire zich op het verder uitbouwen van haar ‘premium offshore outsourcing’.
In de media· Wat doe je als er een undercover journalist op je customerservice zit? 30 januari 2023 – AD-journaliste werkte 7 dagen op de customer serviceafdeling van BudgetEnergie.
HR & arbeidsmarkt· Vakbond FNV akkoord met cao, maar ‘we zijn er nog niet’ 26 januari 2023 – FNV: “Tevreden met deze loonstijging, maar er is nog werk aan de winkel.”
Opinie· We vroegen 4 cs-captains naar de trends voor 2023. Dit is hun visie 26 januari 2023 – Wout Hut (BudgetThuis), Ferry Monsma (DELTA Fiber), Manon Dohmen (Miele), Ronald Kupsch (Nike) delen hun trends in customer service voor 2023.