Studio Winegum – Service Design & Implementatie
Studio Winegum is marktleider in digitalisering van klantcontact in Nederland. Het team van consultants en conversation designers ontwerpt, implementeert en onderhoudt customer services van complexe organisaties.
Lees verder onder deze foto
Studio Winegum LOGO
Studio Winegum
De klantenservice is in Nederland vaak het afvoerputje van een organisatie, terwijl daar juist het goud ligt! Studio Winegum geeft het woord aan de customer support agent, waardoor deze ook in de directiekamer een podium krijgt. 60% van het klantcontact is vaak onnodig. Dat is hartstikke duur voor het bedrijf en dodelijk saai voor de telefonist. Wij kunnen je helpen om deze waste-contacten drastisch te verlagen en waarde toe te voegen aan elk contactmoment. In 100 dagen!
Onze kennisgebieden:
- Service strategie
- Contact strategie
- User experience (UX)
- Service content
- Kennismanagement
- Service journey
- Business analyse
Studio Winegum heeft daarnaast een team van Conversational Designers, Copywriters en AI Trainers dat gerenommeerde bots heeft ontworpen zoals virtuele agent Wout van de Politie en chatbot Iris van de ANWB. Virtuele assistenten zijn niet meer weg te denken in klantcontact. Ons conversational team bouwt, traint en implementeert chatbots en andere klantenservice software die zorgen voor snelle service, tastbare resultaten en zelfs lead generatie.
Studio Winegum over chatbot Wout: “Contact opnemen met de politie is nu makkelijker dan ooit”
12 september 2023
- Chatbot Wout van de politie wordt op 12 oktober gepresenteerd op het KCC-congres in Burgers Zoo. De uitgelezen kans om stil te staan bij de virtuele collega van de politie. Casper van den Broek, partner en senior consultant bij implementatiepartner Studio Winegum, geeft ons alvast een kijkje in de keuken. “Het is deel van ons […]
![Studio Winegum over chatbot Wout: “Contact opnemen met de politie is nu makkelijker dan ooit”](https://www.klantcontact.nl/wp-content/uploads/2023/09/Casper-van-den-Broek_Wout.jpg)
Miriam Martinus van Studio Winegum: ‘AI gaat niet ten koste van klantcontactbanen’
22 juni 2023
- ‘AI gaat ervoor zorgen dat banen verdwijnen en de klantcontactsector zal er als een van de eersten aan moeten geloven’, klinkt het in de media. Maar niets is minder waar. AI is juist de oplossing voor het contactcenter. Digitalisering is essentieel en maakt werken in klantcontact simpelweg leuker én beter. Medeoprichtster Miriam Martinus en conversation […]
![Miriam Martinus van Studio Winegum: ‘AI gaat niet ten koste van klantcontactbanen’](https://www.klantcontact.nl/wp-content/uploads/2023/06/IMG_4735-2-edited-scaled.jpg)