Partners

Partners

by Erik Bouwer

Kennispartners van Klantcontact.nl

Klantcontact.nl werkt samen met zowel de vraag- als de aanbodzijde van de klantcontactsector. Kennispartners zijn toonaangevende spelers in de markt van klantcontact en customer experience. Kennispartnerships zijn maatwerk-samenwerkingsverbanden die leiden tot relevante en actuele artikelen, cases, interviews, best practices en opiniestukken. De inhoudelijke kwaliteit hiervan wordt bewaakt door de redactie.

Wilt u zichtbaar zijn als expert in uw eigen domein in de markt van klantcontact, neem dan contact met ons op voor meer informatie of vraag de tarievenkaart aan.

Calabrio is leverancier van oplossingen voor customer experience intelligence, zoals Workforce Optimization en Analytics. Hiermee helpt Calabrio organisaties bij het creëren van nieuwe toegevoegde waarde en groei, door dagelijkse interacties tussen bedrijven en hun klanten te verrijken en te ondersteunen. We maken de ‘voice of the customer’ hoorbaar en realiseren datgene waar klantgerichte organisaties naar streven: het vermogen om bij ieder contact echte betrokkenheid te laten zien, maar ook betekenisvol en waardevol te laten zijn. De schaalbaarheid van ons cloud platform biedt klanten de mogelijkheid voor de snelle uitrol van het managen van thuiswerken terwijl zij controle behouden over operationele kosten en klanttevredenheid.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Calabrio

CCW Digital is een wereldwijde online community en onderzoekshub met meer dan 150,000 leden actief in klantcontact. CCW Digital zorgt voor kennisdeling, analyses en een netwerk zodat klantcontactprofessionals zichzelf kunnen verbeteren. CCW Digital organiseert onder meer verschillende live en online events op verschillende locaties. Klantcontact.nl is mediapartner van CCW Digital.

Coniche

‘Coniche weet van klanten’. Een slogan die de combinatie van onze kennis en aanpak, nuchter en oer-Hollands beschrijft.” Wij hebben de overtuiging dat ons vakgebied altijd in beweging is, op alle verschillende fronten. Dát is de reden waarom wij de kennispartner voor onze relaties zijn op het gebied van klantcontact; Coniche weet van klanten.

Naast advies en analyse, (interim) management, recruitment en training & coaching, biedt Coniche een breed scala aan opleidingen, van MBO tot MBA. Juist door deze combinatie wil Coniche zich onderscheiden van de traditionele consultancy. Wij staan dichtbij onze relaties. Om samen een duurzame inrichting te creëren.  Dat doen we door ervaren professionals met elkaar te verbinden vanuit hun passie in een compleet zelfsturende organisatie.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Coniche

Content Guru is in 2005 in het Verenigd Koninkrijk opgericht als aanbieder van diensten voor massa-interactie en communicatie-integratie. Het storm Cloud Contact Center-platform  is in 2012 in Nederland geïntroduceerd. Sinds dat jaar levert Content Guru samen met KPN oplossingen voor multichannel-contactcenters en geïntegreerde communicatiediensten vanuit de cloud. Storm kent een gegarandeerde uptime van 99,999% en is net als KPN ISO27001 en ISO 9001 gecertificeerd. Daarnaast voldoet Storm aan de Level 1 Payment Card Industry (PCI) norm en de CERT-veiligheidsaccreditatie. Nederlandse bedrijven en instellingen die van Storm gebruikmaken zijn onder meer Sodexo, Fleurop, Bruna, Stadsbank Oost-Nederland, MoneYou en Zorginstituut Nederland.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Content Guru

frontline solutions

Frontline Solutions Door innovatieve en duurzame klantcontactoplossingen realiseert Frontline Solutions een hogere klanttevredenheid en efficiency tegen lagere kosten. Sinds 1990 heeft het bedrijf een rijke ervaring opgebouwd op het gebied van oplossingen voor routering, CRM, workforce management en webcare. Als Genesys Gold Partner levert Frontline Solutions onder meer software zoals PureConnect, zowel on premise als in een hosted omgeving. Ook is zij leverancier van PureCloud, de oplossing van Genesys gebaseerd op Amazon Web Services-architectuur. Daarnaast is Frontline Solutions leverancier van oplossingen van onder andere Verint, voor customer engagement; CC4Skype, klantcontactsoftware op basis van Skype for Business en Microsoft Teams; en Tracebuzz, voor social media monitoring en webcare. Klanten zijn onder meer Enexis, Drukwerkdeal, a.s.r., ministerie van Buitenlandse Zaken, facilitair contactcenter Callexcell en Woonbron.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Frontline Solutions

KCM Group – Succesvolle organisaties zijn organisaties die dicht bij hun klanten en medewerkers staan en signalen weten te vertalen naar verbeteracties. Dashboards, realtime analyses en verbetermodules leiden direct tot het beter begrijpen van uw klanten en medewerkers met als resultaat dat de tevredenheid stijgt en faalkosten worden teruggedrongen. Klant- & medewerkerstevredenheid verhogen en de Net Promotor Score (NPS) en Customer Effort Score (CES) verbeteren. KCM Group ontzorgt, deelt kennis en ervaring en is uw partner in het verbeteren van klant- & medewerkersgerichtheid.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over KCM Group

De Klantenservice Federatie is een jonge, bruisende vereniging in het snel ontwikkelende vakgebied klantcontact. We richten ons op customer experience en de vele vormen van klantcontact die er vandaag de dag zijn. Technologie en data zijn er belangrijke onderdelen van. Met meer dan 180 leden en meer dat 150.000 mensen die dagelijks werkzaam zijn in het vak, hebben we een serieuze verantwoordelijkheid. Onze activiteiten bestaan uit belangenbehartiging in politiek Den Haag, we maken ons hard voor de positie van het vakgebied en dragen bij aan de collectieve ontwikkeling van de sector. Kennis delen is daarbij cruciaal via zo’n 30 expertsessies per jaar, een jaarcongres, een HR-congres en vele andere bijeenkomsten. Tevens doen we onderzoek en brengen we benchmarkcijfers uit. Speerpunten voor de lange termijn: de KSF is opinieleider met impact in het vakgebied en begeleidt de sector in digitalisering. Op de korte termijn hebben we speciale aandacht voor de arbeidsmarkt, de AVG en privacy.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over de Klantenservice Federatie.

Klantinteractie Research Centrum – KIRC. Terwijl in Nederland wordt gesproken over de uitdagingen van klantinteractie, wordt er helaas relatief weinig daadwerkelijk onderzocht. Relevant onderzoek bereikt ons veelal vanuit het buitenland. Het Klant Interactie Research Centrum brengt hier verandering in en publiceert regelmatig resultaten van onafhankelijke onderzoeken naar actuele en relevante onderwerpen.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over KIRC

OBI4wan maakt innovatieve technologie toegankelijk en biedt naast gebruiksvriendelijke tools voor customer engagement, chatbots, reputatiemanagement, data analyse en artificial intelligence ook uitgebreide services als onderzoek en data-analyse, strategieontwikkeling en training. Het bedrijf bedient wereldwijd meer dan 25.000 gebruikers en behoort al 3 jaar tot de 250 snelstgroeiende bedrijven van Nederland.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over OBI4wan.

Pegamento logo

Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA), Artificial Intelligence (AI) en Customer Experience Management (CEM) en richt zich op het optimaliseren van klantinteracties zodat dat deze slimmer, in minder tijd maar kwalitatief hoogwaardig en met meer persoonlijke aandacht voor de klant worden uitgevoerd. Contextueel juiste informatie is daarbij essentieel. Pegamento biedt contextueel intelligente producten en oplossingen die uw medewerkers ondersteunen met hun dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast is Pegamento leverancier van de sociale verbindingsapp Apptime en kennisbank Britannica.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Pegamento

planmen

PlanMen zorgt ervoor dat het volledig potentieel van mens en organisatie wordt benut. Dit doen we door werkzaamheden en personeel op elkaar af te stemmen. Daar krijgen we energie van! Dit potentieel kan alléén benut worden als het fundament klopt. Dan ontstaat er vrijheid, trots en rust in de organisatie. Dat noemen we Workforce Management van PlanMen en is onze expertise.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over PlanMen. 

QuandaGo is een cloud CX software bedrijf, in 2019 ontstaan uit de samenvoeging van Morphis, VANAD Aloha en Artificial Industry, drie onderdelen die tezamen de technologie-tak van VANAD Group vormen. We leveren oplossingen voor contactcenters, kennismanagement en bedrijfsautomatisering. Ons doel: onze klanten helpen bij het realiseren van de meest waardevolle en efficiënte connecties tussen klanten, medewerkers en bedrijven. Dit doen we met een uniek Connected Experience Platform, waar de interacties met klanten, alle kennis en de processen van jouw bedrijf op één plek tezamen komen.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over QuandaGo. 

Randstad

Randstad is van mens en werk en brengt, al meer dan 55 jaar, wereldwijd kandidaat en organisatie bijeen. Wij realiseren ons als geen ander dat werk belangrijk is in het leven van een mens. Werk stimuleert en ontwikkelt. Werk geeft je een actieve rol in de maatschappij, bevordert je ontwikkeling, heeft invloed op je financiële situatie en bepaalt je sociale status. Tegelijkertijd vormen mensen de belangrijkste waarde binnen organisaties.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Randstad

SkyWalker Recruitment & Interim Management is specialist in de bemiddeling van customer service professionals. Wij bemiddelen voor middle-managementfuncties, senior-managementposities en diverse gespecialiseerde functies bij gerenommeerde klantcontactorganisaties.
Onze branchekennis vormt de basis bij het vinden van de geschikte kandidaat, voor alle customer care-vacatures. Tevens maken wij intensief gebruik van onze database, ons netwerk en onze uitgebreide wervingskanalen.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over SkyWalker

SUSA flexibel studentenwerk is gespecialiseerd in het organiseren van studententeams in klantcontactomgevingen. De SUSA-studenten worden specifiek voor één bedrijf geworven en alleen daar ingezet. Middels het Poolconcept® biedt SUSA een structurele oplossing voor het tekort aan personeel en de behoefte aan flexibiliteit. Nog tot een uur voor aanvang kan de personeelsbezetting worden op- en afgeschaald. Met meer dan 70 jaar ervaring in werving, selectie en planning van HBO- en WO-studenten is SUSA kennispartner in capaciteitsmanagement en talentontwikkeling.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over SUSA. 

Telecats

Telecats levert innovatieve contactcenteroplossingen met IVR, spraakherkenning en IP-telefonie. Met de technologie van Telecats bent u optimaal bereikbaar, worden klanten geïdentificeerd, vragen van bellers geclassificeerd, vindt selfservice plaats en worden de medewerkers op het contactcenter ondersteund. Ruim 400 klanten gingen u voor: Aegon, PGGM, Nationale Nederlanden, uitgevers als De Telegraaf en Sanoma, gemeentes als Ede, Zwolle, Nijmegen en Súdwest-Fryslân, maar ook De Nationale Politie, De Consumentenbond, De Tweede Kamer en KPN. Onze klanten optimaliseren hun klantcontact met als resultaat een hogere klant- en werknemerstevredenheid tegen gegarandeerd lagere kosten.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Telecats. 

Teleknowledge is sinds 1993 zelfstandig producent van callcentersoftware en is gevestigd in Haarlem. Teleknowledge is een ervaren, flexibele en betrouwbare partner en kenmerkt zich door korte lijnen en grote betrokkenheid. De softwareontwikkeling gebeurt onder eigen regie en is gericht op oplossingen voor klanten. Daardoor is de afstand tot uw organisatie zo klein mogelijk en kan Teleknowledge volledig inspelen op de behoeften van uw organisatie. Teleknowledge levert onder meer software voor contactcenterfunctionaliteit, software voor selfservicetoepassingen en software voor VoIP-telefooncentrales.

work-at-home

Teleperformance is wereldwijd marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact. Teleperformance ondersteunt zijn partners met customer service, customer care, technische dienstverlening, backoffice-, retentie- en incassowerkzaamheden in de B2B- en B2C-markt. Het bedrijf verbindt mens en merk via voice, webcare en face in vrijwel alle talen op 340 locaties in 74 verschillende landen, met behulp van technologieën zoals chatbots, speech analytics, RPA en andere innovatieve oplossingen. Bij Teleperformance werken wereldwijd ruim 300.000 medewerkers. Klanten voor het Nederlandse taalgebied worden bediend vanuit vestigingen in Utrecht, Zoetermeer, Tilburg, Maastricht, Zwolle en Paramaribo (Suriname).

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Teleperformance Benelux en Suriname

Texas Digital levert Visual Management oplossingen aan organisaties uit diverse sectoren voor het visualiseren van ingewikkelde optimaliseringsprocessen zoals WFM, CRM en klantcontact software. Met aantrekkelijke en realtime visuele communicatie, die de juiste informatie op het juiste moment en in de juiste context presenteert, zijn medewerkers zich meer bewust van hun omgeving en zijn zij beter in staat om zelfstandig belangrijke beslissingen te nemen. Dit draagt bij aan behalen van doelstellingen Kpi’s, betrokkenheid, efficiency en een betere klanttevredenheid.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Texas Digital Systems

The House of Contact Centers (THoCC) draagt al sinds de oprichting in 2005 haar steentje bij aan het contactcenter van de toekomst. THoCC is een brede dienstverlener in klantcontact: het bedrijf biedt consultancy, interim en projectmanagement, verzorgt opleidingen (open programma’s en maatwerk) en doet regelmatig onderzoek in de klantcontactsector.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over The House of Contact Centers

Verint – De juiste balans vinden tussen persoonlijke en digitale, geautomatiseerde dienstverlening is essentieel voor succes. Ondanks de opkomst van nieuwe technologieën, worden bedrijven gerund in een tijdperk waarin de mens centraal staat. Bij Verint zijn wij ervan overtuigd dat elke interactie een kans is om er een loyale klant voor uw merk bij te krijgen. Daarom benutten we de laatste ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie en geavanceerde analysetechnologie zodat u het potentieel van automatisatie en intelligentie kunt realiseren en de impact op uw organisatie kunt stimuleren. Verint is The Customer Engagement Company.

Kijk hier voor het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Verint

Top