Agenda

Agenda

by Klantcontact

Workshop Chatbots, Pegamento – 2 september 2019
Leer samen met vakgenoten hoe Artificial Intelligence werkt en wat je ermee kan doen. Tijdens de workshop maak je zelf een voice bot, die tijdens de training wordt gebruikt via de Google Home. Meer info

Conversational Conference – 17 september 2019
Congres van Frankwatching over chat, messaging, voice, AI en chatbots. Meer info

PlanMen WFM Congres – 19 en 20 september 2019
Jaarlijks event voor planners, forecasters en andere WFM-specialisten. Meer info

Dag van de klantgerichte overheid – 24 september 2019
Event voor bestuurders, leidinggevenden en medewerkers die nog meer werk willen maken van klantgerichtheid en klanttevredenheid. Meer info

Klantcontact Padel Open! – 27 september 2019
Sportief event georganiseerd door Smartcenter. Meer info

KSF Kennissessie WAB – 30 september 2019
Kennissessie over de nieuwe Wet Arbeidsmarkt in Balans, over inhoud en praktijk. Meer info

Finale Manager of the Year (CCMA) – 2 oktober 2019
Seminar, diner, awardshow, feest, 10 finalisten. Meer info

Workshop Chatbots, Pegamento – 7 oktober 2019
Leer samen met vakgenoten hoe Artificial Intelligence werkt en wat je ermee kan doen. Tijdens de workshop maak je zelf een voice bot, die tijdens de training wordt gebruikt via de Google Home. Meer info

Customer Contact Week Europe 7 t/m 10 oktober 2019
Tweedaags congres met voorafgaand site visits.
Let op! Lezers van Klantcontact.nl krijgen 10% korting met vermelding kortingscode KLAN10. Meer info

Klant Contact Centrum (KCC) Congres – 8 oktober 2019
Congres met name gericht op klantcontact bij de (lokale) overheid. Meer info

Emerce eDay – 10 oktober 2019
eCommerce event. Meer info

Social service congres – 7 november 2019
Voor iedereen die zich bezighoudt met customer service, klantcontactstrategie, digitaal klantcontact, webcare, CRM, social media marketing, webcare, (live) chat en alle andere vormen van klantcontact. Meer info

KSF Jaarcongres – 14 november 2019
Jaarlijks congres van Klantenservice Federatie. Meer info

KSF Expertsessie WFM – 21 november 2019
Flexibiliseren of niet? Meer info

KSF Expertsessie Data – 28 november 2019
Wat zijn de kansen van text- en speechanalytics voor klantcontact?
O.a. Samsung deelt de ervaringen. Meer info

The Social Conference – 26 maart 2020
TSC gaat over het toepassen van social in business, commerce en marketing. Meer info

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Top