Agenda

Agenda

by Klantcontact

De redactie van Klantcontact.nl selecteert relevante congressen, events en webinars voor klantcontactprofessionals op het vlak van HR, technologie, management en customer experience.
Event aanmelden? Mail naar redactie@klantcontact.nl. 


4 maart 2021 – KSF-webinar HR
Over de psychische gevolgen van thuiswerken. Meer info

8-12 maart 2021 – CCMA Nationale Klantcontact Week
Thema: connect! Meer info

11 maart 2021 – KSF Inspiratiedag 2021
Online speeddaten met 20 digitaliseringsexperts, bedoeld voor managers werkzaam in/voor een contactcenter. Meer info

18 maart 2021 – Webinar KIRC en KSF over trends voor 2021
KIRC presenteert de trends op basis van input uit de sector. Meer info

23 maart 2021 – KSF-webinar Data
Hoe leg je de relatie tussen klantgedrag, bedrijfsbelang en de onderliggende data? Meer info

8 april 2021 – KSF-webinar Social Service
Youssef Sammar, Manager Social Service bij T-Mobile, deelt T-Mobile’s missie, visie en webcare-strategie. Meer info

4 mei 2021 – PegaWorld iNspire
Jaarlijkse gebruikersconferentie Pegasystems. Meer info

18, 19 en 20 mei 2021, Utrecht – Zorg en ICT
Congres en beurs rond digitale zorg. Meer info

3 juni 2021 – CCMA-verkiezing Manager of the Year
Meer info

17 juni 2021, Loosdrecht – Open Varen
Het netwerk-event van de Nederlandse klantcontactsector. Meer info

28 juni tot en met 1 juli 2021 – Callcenter World Berlin 2021
Beurs en congres in hybride vorm: live event waarvan de registratie nog een week is terug te zien. Meer info

6 oktober 2021, Utrecht – Congres Overheid 360°
Over informatiemanagement binnen de digitale overheid. Meer info

 

Top