Agenda

Agenda

by Klantcontact

De redactie van Klantcontact.nl selecteert relevante congressen, events en webinars voor klantcontactprofessionals op het vlak van HR, technologie, management en customer experience.
Event aanmelden? Mail naar redactie@klantcontact.nl. 


2 september 2021, Doorn – KSF-expertsessie Leiderschap, Leidinggeven in de hybride organisatie. Meer info

9 september 2021, Uden – KSF-expertsessie CX, met Swiss Sense over hun nieuwe CRM platform als aanvoerder van een klantcentrischer strategie en het opbreken van de verschillende silo’s binnen de organisatie. Meer info

15 september 2021, Den Haag – iBestuur Congres 2021. De digitale transformatie, de relatie tussen overheid en samenleving, en de rol van digitalisering hierin. Meer info

16 september 2021, regio Utrecht – KSF-expertsessie Social Service, over data- en kanaalgebruik in relatie tot ethiek en privacy. Meer info

16 en 17 september 2021, Doorn – PlanMen WFM Congres
Jaarlijks congres voor klantcontact, overheid, zorg. Meer info

23 september 2021, Loosdrecht – Open Varen
Het netwerk-event van de Nederlandse klantcontactsector. Meer info

23 september 2021, Utrecht – KSF-expertsessie Data, Workshop: roadmap Datadriven Klantcontact. Meer info

23 september 2021 – Conversational Conference over Chat, messaging, voice, AI & chatbots.
Event van FrankWatching met o.a. Centraal Beheer en Vattenfall. Meer info

12 tot 14 oktober 2021, Utrecht – Congres Overheid 360°
Over informatiemanagement binnen de digitale overheid. Meer info

14 oktober 2021,Utrecht – Shopping Today
E-commerce-event in De Fabrique met onder meer keynotes Blokker, TUI en Gorillas. Meer info

4 november 2021, online/offline – KSF Jaarcongres
Meer info

Top