Agenda

Agenda

by Klantcontact

De redactie van Klantcontact.nl selecteert relevante congressen en events voor klantcontactprofessionals op het vlak van HR, technologie en processen.
Event aanmelden? Mail naar redactie@klantcontact.nl. 


Social service congres – 7 november 2019
Voor iedereen die zich bezighoudt met customer service, klantcontactstrategie, digitaal klantcontact, webcare, CRM, social media marketing, webcare, (live) chat en alle andere vormen van klantcontact. Meer info

Verint Customer Engagement Forum – 13 november 2019
If you can’t measure it, you can’t manage it. Meer info

KSF Jaarcongres – 14 november 2019
Jaarlijks congres van Klantenservice Federatie. Meer info

Customer Contact Congress – 14 november 2019
Congres van de Belgische Customer Contact Association in Mechelen. Meer info

Seminar De Publieksgerichte Overheid – 20 november 2019
De overheid wil slagvaardig, klantvriendelijk, transparant en efficiënt werken.
Maar tussen droom en daad staan stroperige processen en verouderde IT.
Met Jan Grijpink, Paul Iske, Filippa Jennersjö en Theodor Kockelkoren. Meer info

KSF Expertsessie WFM – 21 november 2019
Flexibiliseren of niet? Meer info

Customer Data Conference 2019 – 21 november 2019
Event van Frankwatching, over CX, CRO & data driven marketing. Meer info

KSF Expertsessie Data – 28 november 2019
Wat zijn de kansen van text- en speechanalytics voor klantcontact?
O.a. Samsung deelt de ervaringen. Meer info

Jaarafsluiting Platform Klantgericht Ondernemen (PvKO) – 10 december 2019
Programma met o.a. Paul Iske, oprichter van Het Instituut voor Briljante Mislukkingen. Meer info

De nieuwe belofte van cloud – 11 december 2019
AG Connect congres. Meer info

The Social Conference – 26 maart 2020
TSC gaat over het toepassen van social in business, commerce en marketing. Meer info

Top