Klantcontact Agenda

18 april

CCMA Manager of the Year 2023

Naar website
17 februari CCW 2023 Berlijn (DB)
Estrel Congress Center (ECC) – 27 februari – 2 maart 2023

CCW 2023 Berlijn (DB)

24e jaargang congres en beurs voor innovatieve klantdialoog
Meer info
28 november PvKO Inspiratiesessie: Slimme coalities voor klantgerichte innovatie
Bar Beton Utrecht Rijnsweerd

PvKO Inspiratiesessie: Slimme coalities voor klantgerichte innovatie

Nieuwe concepten en businessmodellen ontwikkelen die dwars door de structuren in jouw organisatie ingaan. Hoe creëer je samen energie voor vernieuwing en realiseer je succesvolle coalities die nieuwe klantwaarde realiseren? Hoe gaan we op weg naar een klant gedreven ecosysteem?
Naar website
29 november Salesforce: The Heart of Service Summit 2022
Beurs van Berlage Amsterdam

Salesforce: The Heart of Service Summit 2022

Tijdens de Heart of Service Summit leer je hoe je op grote schaal gepersonaliseerde, verbonden, realtime ervaringen kan leveren waar je klanten van houden
Meer info
8 december KSF Kennissessie ‘Create the workplace for contactcenters’ ism Ohra, Pegamento en Apptime
Kantoor Pegamento, Zeist

KSF Kennissessie ‘Create the workplace for contactcenters’ ism Ohra, Pegamento en Apptime

Hoe zorg je voor de beste werkplek voor klantcontactmedewerkers in deze overspannen markt waarin de werkomgeving en de eisen van de consument continu veranderen? Een werkplek waarbij zij first time fix en met hoge mate van efficiëntie de klant kunnen helpen en daarmee een optimale klantbeleving kunnen creëren. Want uiteindelijk komt het aan op de kwaliteiten en inzet van individuele medewerkers.
Meer info
26 januari PvKO Winterfestival 2023
DUS (De Utrechtse Stadsvrijheid)

PvKO Winterfestival 2023

PvKO bestaat 20 jaar. Een mooi moment om de balans op te maken. Waar staan we op de weg naar top klantgericht Nederland? En … nog belangrijker … waar gaat het de volgende 20 jaar naartoe? Een groot aantal kennispartners van PvKO werkt samen aan een aansprekend programma over de toekomst van ons vak. Verheug […]
Meer info
27 februari CCW 2023 Berlijn (D)
Estrel Congress Center (ECC) – 27 februari – 2 maart 2023

CCW 2023 Berlijn (D)

24e jaargang congres en beurs voor innovatieve klantdialoog
Meer info
14 maart PvKO Inspiratiesessie: Slimme coalities voor klantgerichte innovatie
Bar Beton – Utrecht Rijnsweerd

PvKO Inspiratiesessie: Slimme coalities voor klantgerichte innovatie

Naar website
17 maart DeMeter Masterclass: Customer Journey Mapping
BrinkOmega – Houten

DeMeter Masterclass: Customer Journey Mapping

Naar website
6 april Congres CX & Data in Finance
Jaarbeurs Mediaplaza – Utrecht

Congres CX & Data in Finance

Ontdek hoe jouw financiële organisatie de klantrelatie verder kan uitdiepen en de klantbeleving kan versterken
Naar website
21 april SmartCenter Padel Event
Bastion Baselaar – Rosmalen

SmartCenter Padel Event

Naar website
8 mei CCMA Nationale Klantcontact Week
8 tot en met 12 mei

CCMA Nationale Klantcontact Week

Let’s Grow! 8 tot en met 12 mei 2023 is de Nationale Klantcontact Week! De Nationale Klantcontact Week is dé week om alle klantcontactmedewerkers extra in het zonnetje te zetten. Wij roepen iedere leidinggevende in onze branche op om er een geweldige week van te maken. Dat moment wil je niet gemist hebben als leidinggevende […]
Meer info
10 mei KCC Interactief: Masterclass Klantgerichtheid
Van der Valk Hotel – Utrecht

KCC Interactief: Masterclass Klantgerichtheid

Naar website
11 mei Vlirdens WFM Congres
Landgoed Zonheuvel – Doorn

Vlirdens WFM Congres

Naar website
25 mei Stichting Een Nieuw Geluid: MISLUKKEN – mogen er nog fouten gemaakt worden?
Houtbaar, Haarlem

Stichting Een Nieuw Geluid: MISLUKKEN – mogen er nog fouten gemaakt worden?

Naar website
22 juni Open Varen
Ottenhome – Kortenhoef

Open Varen

Naar website
27 juni KSF HR Congres
Randstad Experience Center

KSF HR Congres

Meer info
29 juni
online

Klantcontact Quiz Preparty

[YOU’RE INVITED] Op donderdag 29 juni van 16:00-17:00 organiseren wij een Klantcontact Quiz Preparty! (Online) Speciaal voor Klantcontact medewerkers zal de bekendste goochelaar (en ambassadeur van de Klantcontact Quiz) van Nederland Hans Kazan een Magic show organiseren! Wil jij dat je manager voor een dagje in rook oplost of wil je de gedachten van je […]
Naar website
13 september
Fort bij Vechten – Bunnik

KSF Inspiratiedag

Naar website
14 september Contactbrouwerij ‘Het brein achter AI’
Pegamento – Zeist

Contactbrouwerij ‘Het brein achter AI’

Tijdens de 2e editie van de Contactbrouwerij vertellen professionals hoe je kunstmatige intelligentie inzet in je dagelijkse werk.
Meer info
21 september Conversational Conference
Jaarbeurs – Utrecht

Conversational Conference

Naar website
5 oktober
Mariënhof – Amersfoort

CustomerFirst Congres

Naar website
12 oktober KCC Congres
Burgers’ Zoo Safari Meeting Centre – Arnhem

KCC Congres

Het KCC Congres is al 13 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie
Meer info
8 november SUSA’s Werkcollege: Gen Z-studenten werken, maar hoe?
Online

SUSA’s Werkcollege: Gen Z-studenten werken, maar hoe?

De nieuwste generatie heeft een andere blik op werk, andere prioriteiten als het gaat om arbeidsvoorwaarden en andere verwachtingen over digitale systemen. Dat vraagt van jou als werkgever wat. Maar hoe doe je dat?
Meer info
16 november KSF Jaarcongres 2023
Midden Nederland Hallen – Barneveld

KSF Jaarcongres 2023

Op donderdag 16 november vindt het KSF Jaarcongres 2023 plaats. Hier wil je natuurlijk bij zijn! We garanderen je dat je geïnspireerd weer terug naar huis gaat.
Meer info
28 november
KSF Koetshuis – Doorn

KSF Training Sociaal Verantwoord Communiceren & Incasseren

Naar website
25 januari PvKO Winterfestival 2024
DUS (De Utrechtse Stadsvrijheid)

PvKO Winterfestival 2024

Trap jouw klantgericht 2024 af met het PvKO Winterfestival dat dit jaar onder het motto staat van eXpeditie transformatie … Verbinding als fundament voor succesvolle verandering. De klant op één, in elke situatie dan ook, vraagt in onze dynamische wereld om constante aanpassing van je klantgerichte organisatie, om een cultuur van oprechte verbinding. Verbinding tussen […]
Meer info
1 februari KSF Teamchallenge: De Gouden Vink
VodafoneZiggo, Utrecht

KSF Teamchallenge: De Gouden Vink

Doelgroep: KCC medewerkers, teamleiders, managers, CX’ers en marketeers ‘De Gouden Vink’ is geïnspireerd op het event ‘De Gouden Giraffe’ van het Belgische Customer Experience Forum; een succesvol en terugkerend event waarbij jaarlijks de CX-battle centraal staat. KSF heeft dit event in een ander jasje gegoten; waar ‘De Gouden Vink’ in 2023 gericht is op CX […]
Naar website
27 februari CCW 2024
ECC, Berlijn

CCW 2024

Naar website
20 maart SmartCenter WFM Webinar “Over mensgericht data-management & reporting in contact centers”
Online

SmartCenter WFM Webinar “Over mensgericht data-management & reporting in contact centers”

In de wereld van contactcenters volgen de data-gedreven innovaties elkaar in rap tempo op. Er is altijd weer een nieuwe trend waar je slim op in moet spelen om te blijven voldoen aan de continue veranderende wensen en behoeften van de consument.
Meer info
15 april CCMA Nationale Klantcontact Week 2024
15 tot en met 19 april

CCMA Nationale Klantcontact Week 2024

NKW is de week van de klantcontactmedewerker In deze week kunnen klantcontactmedewerkers gratis meedoen met fun activiteiten en prijzen winnen. Bovenal stimuleren wij dat iedere leidinggevende in klantcontact er zelf ook een leuke week van maakt. Klantcontact is een vak, waarin duizenden collega’s iedere dag groeien. Onze klantcontactmedewerkers verdienen deze aandacht! Onze oproep is daarbij […]
Meer info
Aankomende Events