CCMA Nationale Klantcontact Week 2025
NKW is de week van de klantcontactmedewerker
De Nationale Klantcontact Week vindt dit jaar plaats van 7 tot en met 11 april. Zoals elk jaar roept de CCMA alle leidinggevenden in de branche op om van deze week een groot succes te maken. Deze unieke week is dé kans om klantcontact en klantcontactmedewerkers extra in de spotlight te zetten!
De week van de klantcontactmedewerker
Tijdens de Nationale Klantcontact Week worden klantcontactmedewerkers uitgenodigd om mee te doen aan leuke activiteiten en kunnen zij mooie prijzen winnen. Het is een week waarin leidinggevenden in klantcontact worden aangemoedigd om zelf een inspirerend programma te creëren en collega’s van andere afdelingen te betrekken. Het werk van klantcontactmedewerkers staat deze week centraal in de hele organisatie.
Programma
In samenwerking met het bestuur van de CCMA en hoofdsponsors Randstad, Custom Connect en SUSA is er een programma ontwikkeld waarin verbinding en duurzaamheid centraal staan. De week biedt bedrijven volop mogelijkheden om zich te laten zien en hun klantcontactmedewerkers de waardering te geven die ze verdienen.”
Dagelijks een challenge
Tijdens de Nationale Klantcontact Week staat elke dag een nieuwe challenge centraal, waaraan deelnemers vrijblijvend kunnen meedoen.
• 7 april: #SoManyYearsAgo
Stel je team of organisatie voor met een foto van enkele jaren geleden. Wat is er veranderd in de afgelopen 2, 5, 10 of 15 jaar? Deel jullie ontwikkelingen en successen!
• 8 april: #LetsConnect
De kracht van samenwerking! Laat zien hoe andere afdelingen betrokken worden bij de Nationale Klantcontact Week.
• 9 april: #BucketList
Welke initiatieven staan op de #BucketList van jullie klantcontactteam? Deel jullie plannen voor verbetering en inspireer anderen.
• 10 april: #ShineALight
Zet jullie klantcontactmedewerkers in het zonnetje. Deel hoe jullie hen deze week hebben gewaardeerd.
• 11 april: #Winnaars
De jury maakt vandaag een ronde langs de winnaars van de Nationale Klantcontact Week 2025. Welke drie bedrijven worden extra in het zonnetje gezet?
Prijsuitreiking op 11 april
De jury, bestaande uit CCMA-bestuursleden en vertegenwoordigers uit de branche, beoordeelt alle inzendingen. Op vrijdag 11 april bezoeken zij de winnaars om de prijzen persoonlijk uit te reiken.
Over de CCMA
De Customer Contact Management Association (CCMA) is een toonaangevend platform dat professionals in klantcontact met elkaar verbindt. Door middel van evenementen inspireert de CCMA deze ambitieuze professionals en stimuleert het kennisdeling en samenwerking binnen het netwerk. Samen streven we ernaar het vak klantcontact naar een hoger niveau te tillen.