CCMA Nationale Klantcontact Week 2025

NKW is de week van de klantcontactmedewerker

De Nationale Klantcontact Week vindt dit jaar plaats van 7 tot en met 11 april. Zoals elk jaar roept de CCMA alle leidinggevenden in de branche op om van deze week een groot succes te maken. Deze unieke week is dé kans om klantcontact en klantcontactmedewerkers extra in de spotlight te zetten!

De week van de klantcontactmedewerker

Tijdens de Nationale Klantcontact Week worden klantcontactmedewerkers uitgenodigd om mee te doen aan leuke activiteiten en kunnen zij mooie prijzen winnen. Het is een week waarin leidinggevenden in klantcontact worden aangemoedigd om zelf een inspirerend programma te creëren en collega’s van andere afdelingen te betrekken. Het werk van klantcontactmedewerkers staat deze week centraal in de hele organisatie.

Betrokkenheid van sponsoren

De groeiende bekendheid van de Nationale Klantcontact Week is mede te danken aan de betrokkenheid van sponsoren. Net als vorig jaar, treden Randstad, Custom Connect en SUSA op als hoofdsponsors. Dankzij hun steun kan de organisatie doorgroeien en komen meer bedrijven en medewerkers in aanmerking voor prijzen.

Programma en prijzen worden in maart bekendgemaakt

Na aanmelding kunnen bedrijven deelnemen aan verschillende challenges, waarbij creativiteit en samenwerking worden aangemoedigd. De invulling van de week is volledig naar eigen wens, en de CCMA biedt ondersteuning om er een succes van te maken. Alle mooie initiatieven worden gedeeld via Instagram, LinkedIn en de CCMA-website. Op vrijdag 11 april bezoekt de jury de winnaars om de prijzen persoonlijk te overhandigen.

Over de CCMA

De Customer Contact Management Association (CCMA) is een toonaangevend platform dat professionals in klantcontact met elkaar verbindt. Door middel van evenementen inspireert de CCMA deze ambitieuze professionals en stimuleert het kennisdeling en samenwerking binnen het netwerk. Samen streven we ernaar het vak klantcontact naar een hoger niveau te tillen.