Zendesk Presents Amsterdam

De toekomst van CX is nu! Neem deel aan Zendesk’s flagship event en maak een grote stap vooruit in klantbeleving. Doe nieuwe kennis en inzichten op om je servicestrategie aan te scherpen.

Wat te verwachten

Een enerverende middag waarin Zendesk de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van AI, breakout-sessies, klantsuccesverhalen en partnerexpo presenteert – allemaal verweven met een blik in de toekomst, veel plezier en netwerken!

Krijg nieuwe kennis om je klantenservicestrategie te verfijnen. Leer alles over Zendesk-product updates.

Programma

  • Exclusief kijkje in de toekomst van intelligente CX
  • 1-1 met Zendesk-productexperts en -leiders
  • Live productaankondigingen en AI-doorbraken
  • Netwerkmogelijkheden om relaties te leggen die er toe doen

Agenda

  • 12:00u Ontvangst en netwerken
  • 12:30u Welkomstwoord
  • 12.35 – 13.15u Keynote Matthias Goehler: Een revolutie in de dienstverlening met de kracht van AI
  • 13.15 – 13.40u Klantcase
  • 13.40 – 15.40u Lunch & Break out sessies
  • 15.45 – 16.30u Keynote Ruben Horbach: Opkomende technologieën
  • 16.30 – 16.55u Klantpanel
  • 16.55 – 17:00u Afsluiting
  • 17:00 – 19:00u Hapje, drankje en netwerken