SmartCenter Webinar “Waardevolle medewerker KPI’s in het klantcontact center”
KPI’s zijn dé manier om te meten hoe je organisatie presteert ten opzichte van de gestelde doelen. In de praktijk blijkt het soms nog best ingewikkeld om de juiste KPI’s te bepalen die daadwerkelijk meten wat je wil weten; in lijn met de missie, visie én klantcontactstrategie.
De juiste balans tussen klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid en operationele efficiëntie creëert de beste resultaten. In dit webinar kijken we naar KPI’s die bijdragen aan het optimaal functioneren van de medewerkers in het KCC.
Key topics:
- Waardevolle medewerker KPI’s: voor wíé zijn die eigenlijk waardevol?
- Zijn KPI’s heilig?
- Wat levert een andere kijk op KPI’s op?
- Wat heeft een medewerker aan sturing nodig om goed te functioneren?
- Medewerker KPI’s in de praktijk: hoe doe je dat nu goed?
Inschrijven
Schrijf je nu in via deze link!