KSF Jaarcongres 2023

Kom met korting naar het KSF Jaarcongres 2023.

Op donderdag 16 november vindt het KSF Jaarcongres 2023 plaats. Hier wil je natuurlijk bij zijn! We garanderen je dat je geïnspireerd weer terug naar huis gaat.

De slogan voor dit jaar is FutureFlow: klantenservice en de Tech Evolutie. FutureFlow is een samenvoeging van ‘future’ (toekomst) en ‘flow’ (stroom of vloeiende beweging). Voortdurende vooruitgang, evolutie en beweging in de richting van de toekomstige technologische ontwikkelingen en innovaties. Klantenservice is voortdurend in beweging en anticipeert op de veranderende technologische landschappen en behoeften van klant, medewerker en organisatie.

Het thema is: het inzetten van technologie en data ten behoeve van klant, medewerker en organisatie

Programma

Na de opening van het KSF Jaarcongres 2023 door Roel Masselink en dagvoorzitter Tom Jessen volgt een plenair programma met Drs. Kees Verhoeven en Prof. Dr. Rudy Moenaert als sprekers en de paneldiscussie ‘De digibeet als klant’. Daarnaast neem je deel aan een van de break-out sessies verzorgd door Pegamento, Zoho, Stichting ITO, Verint of Orion Intelligence.

13.55-14.40 | Drs. Kees Verhoeven
Digitale technologie, in het bijzonder AI, schept gigantische nieuwe mogelijkheden, zeker ook in de klantenservice.

14.40-15.10 | Paneldiscussie ‘De digibeet als klant’

15.45-16.45 | Break-out sessies

16.55-17.40 | Prof. Dr. Rudy Moenaert
“Smooth Wow”

Als lezer van Klantcontact.nl ontvang je nu met code KSFhr23-KtCt 25% korting op de deelnameprijs. Klik hier voor meer informatie en registratie.