KCC Congres 2025

De 15e editie van het KCC Congres vindt plaats op dinsdag 28 oktober 2025. Het KCC congres is na 15 jaar uitgegroeid tot het meest succesvolle en langstlopende congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid– en woningcorporatiesector.

Meer met minder: de kansen voor het publieke KCC in uitdagende tijden

Na jaren van groeiende verantwoordelijkheden en nieuwe taken voor lokale overheden en publieke organisaties, breekt nu het zogeheten ravijnjaar aan. Tegelijkertijd blijft de roep om maatwerk en persoonlijke aandacht groeien, terwijl de relatie tussen overheid en burger onder druk staat. Hoe navigeren we binnen deze uitdagende tijd waarin ook technologieën zich razendsnel ontwikkelen? Kunnen we de bezuinigingen ombuigen naar kansen? Door met een frisse, constructieve blik te kijken naar het publieke klantcontactcentrum (KCC), ontdekken we mogelijkheden om zowel de dienstverlening te verbeteren als de efficiëntie te vergroten. Hoe ontwikkelen we door met meer ruimte voor de professionals en een betere service voor de burger binnen de beperking van het budget? Tijdens de 15e editie van het KCC Congres delen we de laatste inzichten en innovatieve praktijkoplossingen.

15 jaar het KCC Congres; een dag vol informatie, inspiratie en kennisdeling

Het KCC congres is na 15 jaar uitgegroeid tot het meest succesvolle en langstlopende congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid- en woningcorporatie-sector. We delen visies en ervaringen, met als voornaamste doel aanknopingspunten te bieden voor een verbeterde dienstverlening en optimale inzet van het KCC. Hoe breng jij klantdenken in de praktijk bij jouw organisatie?

Je hebt op één dag meer zicht en grip op klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst. Wat betekent dit voor jou? Waar kan je van elkaar leren en samenwerken? Laat je tijdens het KCC Congres voeden met inspiratie en kennis om zo ook binnen jouw organisatie beter klantcontact te realiseren.