Customer On Air – Toegepaste AI in de klantreis

In deze tweede editie van Customer on Air spreken specialisten met klanten die al gebruik maken van AI en mensen die geinteresseerd zijn hoe ze ook efficient gebruik kunnen maken van deze handige tools.

We nemen je mee in de wereld van slimme automatisering en laten zien hoe je direct een automatiseringsslag kunt maken in jouw klantreizen. Tijdens het event krijg je praktische tools en inzichten waarmee je meteen aan de slag kunt. Of je nu wilt starten met AI, zoals chatbots of geavanceerde data-analyse, of je bestaande processen verder wilt optimaliseren, dit is hét moment om nieuwe mogelijkheden te ontdekken.

Daarnaast spreken we met ervaringsdeskundigen uit onze branche. Hoe heeft die automatisering plaatsgevonden en hoe kunnen tools als VAVOX en Jabra jouw huidige klantcontactprocessen ondersteunen en versterken?

Van efficiëntere workflows tot een betere klantervaring: wij laten je zien hoe AI niet alleen een toekomstbeeld is, maar een concreet voordeel kan bieden voor vandaag.

Verwacht daarbij interactieve voorbeelden, bankgesprekken en heel veel ruimte voor vragen en andere interactie.

Wat kun je verwachten?

  • We gaan in gesprek met bedrijven die AI al slim toepassen in hun operatie
  • We luisteren naar sprekers van o.a. Vavox, Jabra die ontwikkelingen in AI razendsnel toepassen
  • Ontvang tips en tricks om jouw klantprocessen direct te verbeteren
  • Verwacht dynamische gesprekken waarin iedereen aan het woord komt