SmartCenter WFM Webinar “Over mensgericht data-management & reporting in contact centers”
In de wereld van contactcenters volgen de data-gedreven innovaties elkaar in rap tempo op. Er is altijd weer een nieuwe trend waar je slim op in moet spelen om te blijven voldoen aan de continue veranderende wensen en behoeften van de consument.
In dit webinar gaan we dieper in op mensgericht data & reporting binnen klantcontact centers.
De verschillende onderdelen van mensgericht WFM
In een serie webinars kijken we met onze mensgerichte bril naar de verschillende onderdelen van de WFM cyclus. We bespreken huidige ontwikkelingen binnen het vakgebied en gaan in discussie over prikkelende vraagstukken rondom de uitdagingen en voordelen van mensgericht WFM.
In dit webinar gaan we dieper in op:
- Mensgerichte data & reporting: dé oplossing, of een mooi sprookje?
- Welke trends en ontwikkelingen zijn daadwerkelijk waardevol?
- Hoe gebruik je data & reporting binnen de organisatie?
- Hoe beoordeel je bedrijfsperformance?
- Wat zeggen KPI’s nou écht?
Voel jij ook dat de snelle technologische ontwikkelingen binnen klantcontact centers soms overweldigend kunnen zijn? Je bent niet alleen. Woensdag 20 maart om 12.00 uur geven wij daarom een webinar over mensgericht data & reporting binnen klantcontact centers. Ben jij erbij?