Klantcontact Captains Conference 2025
Op donderdag 5 juni 2025 organiseert Klantcontact.nl in samenwerking met de CCMA, de allereerste Klantcontact Captains Conference.
Een uniek en exclusief evenement voor managers van middelgrote (vanaf 25 medewerkers) en grote inhouse klantenservice- en customer service afdelingen, wat wij noemen: de ‘Captains of Industry’.
De conference vindt plaats in Mereveld Utrecht.
Geen traditioneel congres, maar een interactief event waar je in gesprek gaat met vakgenoten – senior managers die dezelfde uitdagingen en kansen ervaren in hun rol als leider binnen klantcontact. In een besloten setting, zonder een overdosis aan commerciële prikkels en pitches.
De eerste drie sprekers voor de Klantcontact Captains Conference zijn inmiddels bekend: Bart van de Sande (ABN-AMRO), Kay Dieke (Coolblue) en Martijn Franssen (Eneco).
Bart van de Sande is voorzitter van het bestuur van de CCMA en als Head of Customer Service eindverantwoordelijk voor de afdeling Customer Care Personal & Wealth binnen ABN AMRO. Bart gaat tijdens de Captains Conference in op de vraag: wat is de winnende Human-Technology formule?
Kay Dieke was als voormalig domeinbaas Klantenservice en huidig Head of People lange tijd eindverantwoordelijk voor het klantcontact van Coolblue. Kay praat de deelnemers bij over hoe Coolblue de vertaalslag maakt van de unieke bedrijfsstrategie naar de klantcontactstrategie. Hoe zaken als kanaalstrategie, sourcingstrategie, kennismanagement, digitalisering en workforce management ingericht zijn. Daarnaast besteedt hij aandacht aan hoe Coolblue de mens in het klantcontact centraal stelt.
Martijn Franssen is Directeur Customer Service bij Eneco en hij zal de bezoekers van de conference bijpraten over sturen op customer value en Eneco’s strategie daarvoor. Eneco wil in ieder live klantcontact waarde toevoegen. In de gevallen dat je geen waarde kunt toevoegen in het live contact, moet je kiezen voor het voorkomen van contact, het digitaliseren van contact of het uitbesteden van klantcontact. Hoe vind je binnen die kaders de juiste balans tussen kosten en kwaliteit? Welke keuzes moet je daarbij maken?
De Klantcontact Captains Conference draait om écht leren van elkaar, kennis en inspiratie opdoen en bouwen aan een toekomstbestendige strategie voor jouw organisatie. De conference biedt inspirerende keynotes, interactieve sessies en waardevolle gesprekken. Dit wil je niet missen.
Het programma start om 15:30u en eindigt om circa 21:00u.
De Klantcontact Captains Conference wordt mogelijk gemaakt door Pegamento, Polly.Help, SkyWalker en SUSA.