Teleknowledge

Teleknowledge biedt één oplossing voor al je klantcontact. Of dat nu via de telefoon, chat, mail of social media is. Of je nu belt, of gebeld wordt. Met Teleknowledge Connect beheer én registreer je al je klantcontact op een centrale, gebruiksvriendelijke plek. Zo houd jij focus op de boodschap. Teleknowledge is: Teleknowledge levert een bijdrage […]

Lees verder onder deze foto

Teleknowledge-logo-vector

Teleknowledge biedt één oplossing voor al je klantcontact. Of dat nu via de telefoon, chat, mail of social media is. Of je nu belt, of gebeld wordt. Met Teleknowledge Connect beheer én registreer je al je klantcontact op een centrale, gebruiksvriendelijke plek. Zo houd jij focus op de boodschap.

Teleknowledge is:

  • Compleet
  • Flexibel
  • Stabiel

Teleknowledge levert een bijdrage aan de ontwikkeling van contact centers. Dat doet Teleknowledge door op een verantwoordelijke, pragmatische en eerlijke manier software aan te bieden. Deze software wordt direct ‘vanaf de fabriek’ aan je geleverd, waardoor de afstand tot je organisatie zo klein mogelijk is en Teleknowledge goed kan inspelen op je persoonlijke behoefte.

Het is Teleknowledge’s missie om logistieke automatiseringsoplossingen te bieden voor contact centers. Teleknowledge stelt de communicatie tussen je organisatie en je doelgroep centraal, zodat je klantcontact transparant, meetbaar en uniform wordt. Zo ervaar je weer grip op je communicatie.

Klantcontact.nl wordt mede mogelijk gemaakt door onze partners:

088 – 6331 442
Havenweg 24
4131 NM, Vianen