SkyWalker – customer service management
SkyWalker is hét gespecialiseerde bemiddelingsbureau voor middenkader, specialisten en (senior) managers in het customer service vakgebied.
Lees verder onder deze foto
Skywalker is de Custom service management specialist van Nederland (titel afbeelding)
SkyWalker is hét gespecialiseerde bemiddelingsbureau voor middenkader, specialisten en (senior) managers in het customer service vakgebied.
De diensten van SkyWalker bestaan uit:
- werving en selectie
- executive search
- detachering
- deta-vast
- interim management
- interim recruitment
SkyWalker is opgericht in 2007 door Fun Zeegers en gevestigd in Vianen.
Als gespecialiseerd, niche bureau onderscheidt SkyWalker zich met:
- vakinhoudelijke kennis
- database met meer dan 7.500 professionals in customer service
- uitgebreid netwerk
- specifieke wervingskanalen, zoals partnerships met vakbladen, toegang tot besloten LinkedIn-groepen en lidmaatschappen van brancheverenigingen
- hoge kwaliteit van dienstverlening met een grote mate van betrokkenheid tegen scherpe tarieven in exclusieve opdrachten
Artikelen door SkyWalker – customer service management
Management ·
Rutger Spek gaat bij SmartCenter invulling geven aan zijn visie op klantcontact
20 maart 2023
- Op 1 maart jongstleden is Rutger Spek gestart als Directeur Operations bij SmartCenter. Spek heeft een ruime ervaring in het klantcontact vakgebied. Hij startte zijn loopbaan in customer service als Teamleider bij Centraal Beheer (“even Apeldoorn bellen”), leerde als Manager van de afdeling buitenland bij alarmcentrale Eurocross hoe essentieel klantcontact kan zijn en behaalde als […]

Management ·
Yvonne Lohman nieuwe Head of Customer Service bij Sunny Cars
10 januari 2023
- Yvonne Lohman is de nieuwe Head of Customer Service bij Sunny Cars in Haarlem. Ze gaat leiding geven aan de afdeling Customer Service voor de Nederlandse, Belgische en Franse markt. “Sunny Cars is constant bezig met het leveren van topkwaliteit en optimale klantenbeleving, die in alle lagen van de organisatie duidelijk voelbaar is. Het enthousiasme […]

Management ·
Veelbelovend talent Esther Beijsens: Customer Service Manager Koninklijke Jumbo
21 december 2022
- Vanaf december is Esther Beijsens verantwoordelijk voor de customer service afdeling van spellenmerk Koninklijke Jumbo in Zaandam. De focus ligt op klantcontact met retailorganisaties, distributeurs en e-commerce platformen voor Nederland, Benelux, DACH en Nordics. “Jumbodiset Group, waar Koninklijke Jumbo onderdeel van is, heeft service hoog in het vaandel staan. Dat sluit naadloos aan op mijn […]
