
Bart van de Sande (ABN AMRO) en Kay Dieke (Coolblue) sprekers op Klantcontact Captains Conference
De eerste twee sprekers voor Klantcontact Captains Conference zijn bekend: Bart van de Sande en Kay Dieke. Op 5 juni 2025 is de eerste Klantcontact Captains Conference, georganiseerd door Klantcontact.nl en de CCMA. De Klantcontact Captains Conference is een uniek en exclusief evenement voor managers van middelgrote (vanaf 25 medewerkers) en grote inhouse klantenservice- en customer service afdelingen.

ABN Amro: de winnende Human-Technologie formule
Bart van de Sande is voorzitter van het bestuur van de CCMA en als Head of Customer Service eindverantwoordelijk voor de afdeling Customer Care Personal & Wealth binnen ABN AMRO. Bart gaat tijdens de Captains Conference in op de vraag: wat is de winnende Human-Technologie formule?
Coolblue: van bedrijfsstrategie naar klantcontactstrategie
Kay Dieke was als voormalig domeinbaas Klantenservice en huidig Head of People lange tijd eindverantwoordelijk voor het klantcontact van Coolblue. Kay praat de deelnemers bij over hoe Coolblue de vertaalslag maakt van de unieke bedrijfsstrategie naar de klantcontactstrategie. Hoe zaken als kanaalstrategie, sourcingstrategie, kennismanagement, digitalisering en workforce management ingericht zijn. Daarnaast besteedt hij aandacht aan hoe Coolblue de mens in het klantcontact centraal stelt.
Unieke bijeenkomst voor Captains of Industry
De Klantcontact Captains Conference is een speciaal evenement voor de ‘Captains of Industry’: managers van middelgrote (vanaf 25 medewerkers) en grote inhouse klantenservice- en customer service-afdelingen. De conference vindt plaats in evenementenlocatie Mereveld in Utrecht.
Interactief event
Het wordt geen traditioneel congres, maar een interactief event waar je in gesprek gaat met vakgenoten: senior managers die dezelfde uitdagingen en kansen ervaren in hun rol als leider binnen klantcontact. In een besloten setting, zonder een overdosis aan commerciële prikkels en pitches.
Het draait om écht leren van elkaar, kennis en inspiratie opdoen en bouwen aan een toekomstbestendige strategie voor jouw organisatie. De conference biedt inspirerende keynotes, interactieve sessies en waardevolle gesprekken. Dit wil je niet missen.
Partners en inschrijving
De Klantcontact Captains Conference wordt mogelijk gemaakt door Pegamento, Polly.Help, SkyWalker en SUSA. Schrijf je nu al in voor de wachtlijst!