Polly – knowledge management

Polly – knowledge management biedt een gemakkelijke manier om kennis te verzamelen, te beheren en te delen voor een verbeterde klantervaring (CX), op elk kanaal en in elke taal. Organisaties die samenwerken en informatie delen, plukken de vruchten van een verbeterde customer experience . Een CX die nauwkeurige, consistente informatie en snelle probleemoplossing omvat. Goed […]

Lees verder onder deze foto

Polly-2022

Polly – knowledge management biedt een gemakkelijke manier om kennis te verzamelen, te beheren en te delen voor een verbeterde klantervaring (CX), op elk kanaal en in elke taal.

Organisaties die samenwerken en informatie delen, plukken de vruchten van een verbeterde customer experience . Een CX die nauwkeurige, consistente informatie en snelle probleemoplossing omvat.

  • Gebruiksvriendelijk platform met veel functies
  • Globalisering en meertalige ondersteuning
  • Uitgebreide set API’s en integratie-opties
  • Snel te implementeren, flexibel en snel schaalbaar
  • Beheersbare licentie met een vast prijsmodel
  • Voor medewerkers, klanten en automatisering
  • Cloudgebaseerd platform voor kennisbeheer


Goed geïmplementeerde en onderhouden platforms voor kennisbeheer, bereiken grondige en meetbare verbeteringen in klanttevredenheid, ondersteuningswerklast en -kosten, efficiëntie van medewerkers, trainingstijd en verkoop.