ContactCare – mensen verder helpen door persoonlijk klantcontact

ContactCare is sinds 2009 specialist in klantcontact en helpt mensen verder door persoonlijk, inbound klantcontact via chat, e-mail, telefonie of sociale media. Het facilitair contact center geeft klanten in iedere sector, de klantcontactervaring die zij verdienen, waarbij een persoonlijke benadering, een blijvende, positieve impact maakt. Daardoor voelen klanten zich gehoord en waarderen dat met een hogere klanttevredenheid.

Lees verder onder deze foto

logo_CC_svg

Om die optimale klantbeleving te bereiken, worden medewerkers in hun kracht gezet, zodat ze iedere dag het beste uit zichzelf kunnen halen. De klantexperts zijn opgeleid in de eigen Academy, hebben een ruime ervaring en voelen aan hoe een consument het beste geholpen kan worden. ContactCare hecht veel waarde aan het werkgeluk van haar medewerkers en is dan ook gecertificeerd als Great Place To Work . Het motto is namelijk: “een glimlach kun je horen”.

ContactCare stemt de mix van kanalen af, aan de doelstellingen en doelgroepen van haar opdrachtgevers. De klantexperts werken conform de werkwijze van de opdrachtgever, inclusief het gebruik van systemen en processen. Is er geen eigen systeem beschikbaar, dan werkt ContactCare met haar eigen innovatieve systeem, zodat klantfeedback en rapportages gegeneerd worden.

ContactCare is gecertificeerd volgens ISO9001 en ISO27001 en Privacy Verified om aan te tonen dat voldaan wordt aan alle relevante privacy wetgeving.

Bij ContactCare kun je terecht voor:

Uitbesteden van klantcontact

  • Telefoonservice
  • Multiclient
  • Dedicated dienstverlening
  • Outsourcing
  • Offshoring

Inhuren van klantcontact personeel

  • Klantexperts op locatie
  • Teamleiders op locatie
  • Managed insourcing

Training & advies

  • Basistraining professioneel klantcontact
  • Ontwikkelen van e-learnings
  • MaatwerktrainingenLeren in verschillende leerstijlen
  • Klantcontact Quickscan

Bij het uitbesteden van klantcontact:

  • Word je altijd persoonlijk geholpen en is er regelmatig contact
  • Kun je flexibel op- en afschakelen
  • Kun je je focussen op jouw kernactiviteit
  • Maak je gebruik van ContactCare’s kennis en ervaring
  • Bespaar je kosten
  • Ben je goed bereikbaar tijdens ruime openingstijden

ContactCare. Omdat ieder mens gehoord en gezien wil worden.

Link website: www.ContactCare.nl