Frontline – solutions

Frontline Solutions zorgt dat klantcontact werkt! Wil je als bedrijf succesvol zijn en blijven dan is het hebben van een onderscheidende klantenservice een voorwaarde. Dat is vaak gemakkelijker gezegd dan gedaan. Hoe help je jouw klanten op het juiste moment en met welke middelen? Welke technologie heb je nodig om klantcontact optimaal in te richten […]

Lees verder onder deze foto

frontline-solutions-logo

Frontline Solutions zorgt dat klantcontact werkt!

Wil je als bedrijf succesvol zijn en blijven dan is het hebben van een onderscheidende klantenservice een voorwaarde. Dat is vaak gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Hoe help je jouw klanten op het juiste moment en met welke middelen? Welke technologie heb je nodig om klantcontact optimaal in te richten en dan ook nog eens zo efficiënt mogelijk? Met die technologie kunnen wij je helpen.

Al sinds 1990 helpen wij onze klanten met het realiseren van hogere klanttevredenheid, hogere efficiency en lagere kosten.

Als de grootste partner van Genesys in de Benelux ondersteunen wij bedrijven en organisaties bij de implementatie en het beheren van Genesys Cloud CX. Onlangs lanceerden wij onze e-mailmanagement oplossing voor Genesys Cloud; de Frontline Mail Manager. Daarnaast zijn wij partner van Verint, Tracebuzz, AssistYou en Amazon Connect.

Onze experts zijn in staat om de complexe uitdagingen van onze klanten te vertalen naar realiseerbare, innovatieve en duurzame klantcontactoplossingen.

Dit doen wij in Nederland en België voor een groot aantal bedrijven en (overheids)instellingen. Eén ding hebben zij allemaal gemeen: veel klantcontact!