Best practices· Hoe ga je om met een boze klant? (deel 2) 4 april 2023 – Liekele de Jong, ervaren expert in de klantcontactwereld, vindt dat de focus moet liggen op het reduceren van boze telefoontjes.
In de media· 1 april: Coolblue en de Efteling gaan voor iets nieuws. Of toch niet? 31 maart 2023 – Coolblue en de Efteling delen dit jaar mee in de feestvreugde van 1 april.
ICT / Tech· Futuroloog ‘ChatGPT vraagt compleet herontwerp van klantenservice’ 30 maart 2023 – “Hoe maak je nog contact met je klanten en onderscheid je je van de concurrentie?” Aldus Kreijveld,
In de media· Nieuwe digitale servicedesk voor eenvoudiger contact met overheid Bonaire 28 maart 2023 – Ook werkt Bonaire aan een fysiek loket, het Klant Service Center, waarin de dienstverlening van de overheid samenkomt.
Best practices· Zo draagt de customer service van TUI bij aan de ideale (klant)reis 27 maart 2023 – Klantcontact spreekt met Ramón Delima over zijn eerste maanden bij TUI en TUI’s CS-strategie.
Opinie· Een noreply-mailadres, mag dat eigenlijk wel? 23 maart 2023 – We vroegen het aan advocaat Bert Gravendeel en aan de Consumentenbond.
Branche – / Beroepsverenigingen· Ramón Delima is (bijna) de nieuwe KSF-voorzitter 20 maart 2023 – KSF-leden kunnen in april stemmen voor Delima als hun nieuwe leidsman.
Branche – / Beroepsverenigingen· Stichting Een Nieuw Geluid van start: ‘Vak wordt ondergewaardeerd’ 20 maart 2023 – ‘Er is behoefte aan meer dialoog, openheid, verbinding en samenwerking in de klantcontactbranche.’