In de media· Opvallende sticker in strijd tegen onduidelijke overheidstaal 20 april 2023 – Als het aan de Stichting Leer Zelf Online ligt, is het afgelopen met onduidelijke brieven van de overheid.
We go way back· Drie broers in klantcontact: ‘Omdat we geen collega’s zijn, is alles bespreekbaar’ 18 april 2023 – De broers Bernard, Martijn en Jan Peter zijn alle drie werkzaam in de klantcontactsector en hechten ontzettend veel waarde aan hun gezamenlijke passie.
In de media· ‘Het 14+netnummer is failliet’ 17 april 2023 – ‘Het 14+netnummer is een lege huls’, stelt Jan Roelof Steenbergen.
ICT / Tech· Consument en digitale assistent: (nog) weinig vertrouwen en begrip 13 april 2023 – Hoewel consumenten openstaan voor geautomatiseerd klantcontact, voelt 90 procent van hen zich niet goed begrepen door digitale tools.
In de media· Een kijkje in de grootste, splinternieuwe 112-meldkamer van Nederland 12 april 2023 – In Apeldoorn werken 450 centralisten van politie, brandweer en ambulance.
ICT / Tech· De toekomst van voicebots met spraaktechnologie in customer service 11 april 2023 – Sander Hesselink en Sander Spiegelenberg van Telecats over de groeiende rol en mogelijkheden van voicebots met spraaktechnologie in customer service.
In de media· Waarom de klantenservice van webshops niet beter wordt 6 april 2023 – Er is geen eenvoudige manier voor webshops om hun klantenservice te verbeteren. Dat zegt Egbert Jan van Bel in gesprek met Retailtrends.nl.
Opinie· Klantcontact-humor: een goede frietbakker maakt nog geen goede callcenteragent 5 april 2023 – Wie voor het eerst een telefoongesprek start, kan nog weleens last hebben van zenuwen. En wie nerveus is doet vreemde dingen.