Travix kiest Freshworks voor klantenservice

Travix kiest Freshworks voor klantenservice

by Klantcontact
10 juli 2019

Online reisbureau Travix – een van de grootste reisorganisaties in de wereld op gebied van online verkoop van vliegtickets via merken als CheapTickets, Vliegwinkel, BudgetAir, Flugladen en Vayama – kiest voor de cloudgebaseerde klantenservice-oplossing van Freshworks.

Travix gebruikt de oplossingen van Freshworks om de efficiëntie van hun klantenservice te verbeteren en alle klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden. Volgens Marloes Vierhout, Customer Care Business Support Director voor Travix, werkt het contactcentrum met meerdere kanalen en moeten e-mails, telefoontjes en sociale media in verschillende systemen worden afgewikkeld. De geïntegreerde oplossing maakt hier een eind aan. Travix heeft na uitgebreid marktonderzoek voor Freshworks gekozen. Daarna is de oplossing in twee maanden uitgerold en geïntegreerd met het BI-tool.

Technologie
Top