18 april 2024

Dit is de Nationale Klantcontact Week 2024 in beeld én op sociale media

De Nationale Klantcontact Week (NKW) van de CCMA is van 15 tot en met 19 april in volle gang! Maar liefst vijftig bedrijven doen dit jaar mee. Het doel van het evenement: klantcontact(medewerkers) extra onder de aandacht brengen binnen de eigen organisatie. De redactie heeft de sociale media afgestruind op zoek naar de leukste posts van deelnemers en organisatoren.

De Nationale Klantcontact Week is in volle gang deze week. Dit zijn de leukste posts die wij op sociale media tegen zijn gekomen!
Collega’s van Custom Connect tijdens de Nationale Klantcontactweek 2024.

Nationale Klantcontact Week op socials!

Custom Connect in een bericht op LinkedIn: ‘Deze week draait alles om onze geweldige werknemers. Ze zetten zich dag in dag uit keihard in om de beste resultaten te behalen. Als blijk van waardering heeft ons managementteam hen eens flink verwend. Van directie tot aan recruitment, iedereen heeft samengewerkt om een heerlijke lunch voor iedereen te regelen. Dag 1 van de Nationale Klantcontact Week is een groot succes!’

Blue Current in een bericht op LinkedIn: ‘De Nationale Klantcontact week is vandaag gestart! Een week waarin we vooral onze Customer Happiness specialisten in het zonnetje gaan zetten. De dag begon super goed met taart en een inspirerende presentatie van een klant van ons. (…) Ook hebben we genoten van een heerlijke gezamenlijke lunch met vegan broodjes shoarma en zijn er al collega’s die bijna bingo hebben. Een hele geslaagde start van deze week dus!’

Yanaika Franken-van der Wel (Manager Customer Care bij Corendon) op LinkedIn: ‘Deze week is het de Nationale Klant Contact Week en zetten wij onze toppers extra in het zonnetje!’

Touroperator Corendon doet dit jaar voor de eerste keer mee aan de Nationale Klantcontactweek (NKW) en dat was voor hun kersverse directeur customer service Debora de Roos een no-brainer. Zo zegt ze in CustomerFirst: ‘Ik heb sinds januari deze nieuwe rol en we zijn direct begonnen met allerlei initiatieven om onze klantcontactafdelingen te verbeteren. Toen ik de kans kreeg om onze teams een week lang in het zonnetje te zetten, was ik meteen enthousiast. Samen met het hele leidinggevende team van customer service hebben we het idee verder uitgewerkt.’

SmartCenter in een bericht op LinkedIn: Het zal je vast niet zijn ontgaan: deze week vieren we de Nationale Klantcontact Week! Voor onze klantadviseurs is elke dag eigenlijk Klantcontactdag. We maken zoveel mee en zetten ons dagelijks in om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Geen enkele klant is hetzelfde en dat maakt het zeker niet altijd makkelijk. En daar willen we deze week extra bij stilstaan! Deze SmartCenter Klantadviseur Bingokaart biedt een kleine greep uit de leuke, maar soms ook uitdagende momenten en situaties die onze klantadviseurs herkennen. De opdracht is simpel: print hem uit en verzamel ze allemaal. Heb jij al een volle kaart?’

DIRECT Klantcontact op LinkedIn: ‘Een geweldige week waarin we onze hardwerkende klantadviseurs centraal zetten. Klantcontact is echt een vak, waarin we zien dat onze klantadviseurs iedere dag groeien. Deze week verdienen zij deze extra aandacht. Met lekkernijen op kantoor en een knallende afsluitborrel vieren we onze klantcontacthelden!’

Centraal Beheer op Instagram: Tijdens de Nationale Klantcontactweek staan onze toppers van het klantcontactcentrum even centraal. Vandaag spot onze avonturier Frits Vlam groene held Ryco in zijn natuurlijke habitat. De typische kenmerken van een klantcontactmedewerker? Altijd ‘aan’ staan, goed kunnen luisteren en vergroeid zijn met je headset. Ga mee op avontuur en ontdek alles over deze bijzondere soort!’

Inspire Group op LinkedIn: ‘Deze week zetten we ons personeel in Suriname eens lekker in het zonnetje met elke dag iets nieuws: suikerspin, schaafijs, pannenkoeken, loempia’s, saté en fruit!? ENJOY!’

Karina Brouwer (Teamcoördinator Klantadvies bij Pré Wonen) in een LinkedIn-post: ‘Nationale Klantcontactweek…. weet je wat, we doen er gewoon aan mee! En zo staat Pré Wonen met haar team van 12 tussen de grote spelers op klantcontact gebied zoals Vanad Engage, Yource en Teleperformance, maar ook de Efteling, VGZ en de Bijenkorf. En waarom niet?! We doen het allemaal voor ons klanten en in ons geval voor onze huurders!’