Rob Krijgsman is CCMA Manager of the year 2018

Rob Krijgsman is CCMA Manager of the year 2018

by Klantcontact
4 oktober 2018

Rob Krijgsman van APG is winnaar van de CCMA Awards 2018 en mag zich een jaar lang Contact Center Manager of the year 2018 noemen. Krijgsman versloeg drie halve-finalisten, waaronder Cécile Engelsma van Rochdale, Eveline Erkelens van Vacanceselect en Ankie Straathof van de Bijenkorf.

“De afgelopen tijd heb ik het vaker gezegd, maar zonder goed team ben je nergens. Ik ben dan ook enorm trots op de collectieve prestatie die wij als team hebben geleverd en hoe wij de afgelopen periode hebben doorlopen”, liet Krijgsman direct weten. Al tijdens het sitebezoek aan het contactcenter van APG raakte de jury onder de indruk van de enorme innovatiedrang van de prijswinnaar.

De speeches van de overige kandidaten, inclusief hun beantwoording van vragen uit de zaal, hadden hierop geen noemenswaardige invloed. De winnaar sprak ten overstaan van circa 130 klantcontactprofessionals in Fort Altena in Werkendam uit het komende jaar de publiciteit te zoeken en een zichtbare ambassadeur voor het vak te zijn.
“We hadden 4 fantastische finalisten, die stuk voor stuk een ambassadeur zijn voor het vak”, verklaart juryvoorzitter Bart Boere. “De winnaar weet innovatie in de dagelijkse praktijk toe te passen en is een inspiratie voor de sector. We kijken als jury zeer tevreden terug op de verkiezing.”

85 genomineerden

De CCMA Awards – Manager of the Year is een jaarlijks terugkerend event om de beste en meest vooruitstrevende customer contact manager in de schijnwerpers te zetten. De 7-koppige vakjury mocht dit jaar aan de slag met maar liefst 85 genomineerden. Na een telefonisch intakegesprek en het invullen van een vragenlijst, kwam hier uiteindelijk een top 10 uit.
Deze 10 kandidaten namen deel aan de halve finale, waarna de jury de 4 finalisten bekendmaakte. Tijdens het exclusieve galadiner hebben de 4 finalisten zich een laatste keer gepresenteerd.

Jury CCMA Awards 2018Dit jaar stonden de awards in het teken van ‘The Story of the Future’. Hoe ziet de toekomst van de klantcontactbranche eruit? Wat gaat er veranderen en waar moeten we op letten? Boris Wachters, Chief Sourcing Officer van hoofdsponsor FINTREX: “Het was een gala-avond waar de  professionaliteit vanaf spatte, met gasten vanuit alle klantcontactdisciplines.”
“Vier genomineerden van zeer hoog niveau en Rob Krijgsman als uiteindelijke winnaar en nieuwe ambassadeur van de branche. De uitdagingen op de arbeidsmarkt zijn groot. Met visie en leiderschap zullen we aantrekkelijke werkomgevingen moeten creëren om klantcontactmedewerkers te behouden en nieuw talent aan te trekken. De vier genomineerden hebben laten zien dat ze daarin uitblinken.”

 

Lees ook CCMA REAGEERT OP KWESTIE VAN LIMPT

Human Resources
Top