Rabobank Klantenservice sluit partnership met SUSA

Rabobank Klantenservice sluit partnership met SUSA

by Klantcontact
4 augustus 2020

Rabobank Klantenservice (RKS) kiest voor SUSA om flexibel personeel te leveren. Daarbij geeft Rabobank een deel van de werving, selectie en planning uit handen. SUSA is een van de partners die als beste uit de bus is gekomen bij de uitgezette tender. Het contract is aangegaan voor drie jaar.

Rabobank Klantenservice is het aanspreekpunt voor 6,5 miljoen particulieren en 800.000 zakelijke klanten die vragen hebben over financiële producten. Ruim 2200 medewerkers zetten zich in om de klanten van de allerbeste service te voorzien. Om optimaal bereikbaar te zijn, vond Rabobank in SUSA een partner die maximale flexibiliteit biedt en tevens in een potentieel aan nieuw talent kan voorzien.

“De situatie is anders dan voorgaande jaren en door corona is het call- en werkaanbod onvoorspelbaar. SUSA’s Poolconcept maakt ons wendbaar en flexibel en dat is noodzakelijk in deze tijd”, zegt Ellen Westdorp, Manager Klantbediening en Resources bij Rabobank. Zij verwacht dat het inzetten van SUSA-studenten ertoe leidt dat de belasting op andere medewerkers minder groot is en zal dit bijdragen aan nog meer rooster- en klanttevredenheid, aldus het persbericht van SUSA.

Rabobank streeft ernaar om een studentenpool van 50 fte in 5 weken te realiseren. Naast de planning en ondersteuning in het poolmanagement verzorgt SUSA ook de volledige werving en selectie. (SUSA)

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top