Olympia opnieuw leverancier personeel Contactcenter Amsterdam

Olympia opnieuw leverancier personeel Contactcenter Amsterdam

by Klantcontact
12 augustus 2019

Gemeente Amsterdam kiest na een intensief aanbestedingstraject opnieuw voor Olympia Nederland als samenwerkingspartner voor het opleiden, leveren en inzetten van flexkrachten. Van chauffeur en stadsreiniger, tot aan callcenter- en baliemedewerker. Doorslaggevend in de aanbesteding is dat Olympia de specifieke ambitie van de gemeente op het gebied van inclusie en diversiteit kan helpen realiseren. Waaronder het begeleiden van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Na een aanbesteding heeft Gemeente Amsterdam op 31 juli 2019 officieel de opdracht inzake de inhuur van flexibel personeel aan Olympia Nederland gegund. De samenwerking, die in 2005 begon, gaat de aankomende vier jaar verder.

Olympia is, met het winnen van drie van de zes aanbestede percelen, opnieuw één van de drie leveranciers van de gemeente Amsterdam geworden. In het totaal betreft dit meer dan 45% van alle uitzendkrachten binnen de gemeente Amsterdam voor het Contactcenter Amsterdam en de Stadsloketten (perceel 1), de Gemeentereiniging (perceel 2) en alle algemene functies op alle overige onderdelen (perceel 6). In de eerste twee percelen is Olympia de enige samenwerkingspartner voor de gemeente.

Olympia geeft flexkrachten in Amsterdam en omstreken ook opleidingsmogelijkheden en verschillende vormen van ondersteuning. Denk aan het behalen van het rijbewijs voor chauffeurs (C), maar ook andere opleidingen die via een online learning platform worden aangeboden. Ook taaltrainingen en schuldhulpverlening worden aangeboden.

Human Resources
Top