OBI4wan officieel WhatsApp Business Solution Provider

OBI4wan officieel WhatsApp Business Solution Provider

by Klantcontact
14 december 2020

OBI4wan is vanaf heden officieel WhatsApp Business Solution Provider. OBI4wan integreert daarmee de WhatsApp Business API direct in hun all-in-one oplossing voor digitaal klantcontact, data-analyse en conversational AI.

WhatsApp vindt in OBI4wan een toekomstbestendige partner om organisaties te verbinden met consumenten wereldwijd. Organisaties hebben daarmee een krachtig klantcontactkanaal tot hun beschikking, ter aanvulling op klantenservice via messaging platforms, social media, live chat en chatbots.

Met ruim 2 miljard gebruikers in 180 landen is WhatsApp een belangrijke kanaal voor online klantcontact. “WhatsApp heeft al geruime tijd een grote impact op klantcontact en organisaties omarmen het kanaal volledig. En vanaf heden zijn ook gemeenten weer toegestaan op WhatsApp”, aldus Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan.

De WhatsApp Business Solution maakt het mogelijk voor organisaties om met rich features, zoals video, foto’s, geolocatie en audio de vraag van de klant beter te begrijpen en af te handelen, aldus OBI4wan. Met alerts en notificaties worden klanten proactief van informatie voorzien en het bedrijfsprofiel geeft informatie over de organisatie en openingstijden van de klantenservice. (OBI4wan)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top