Integratie XS4ALL in KPN: nieuw klantcontactcentrum

Integratie XS4ALL in KPN: nieuw klantcontactcentrum

by Klantcontact
11 juni 2019

KPN gaat een nieuw Klantcontactcentrum openen waarbij de technische helpdesk wordt ingericht met experts van XS4ALL. Dat is een van de voorstellen die KPN bekend heeft gemaakt als onderdeel van het samengaan van XS4ALL en KPN. Doel van dat samengaan is dat de klanten uiteindelijk een nog betere dienstverlening en service krijgen. Bestaande XS4All-klanten gaan volgens het persbericht van KPN pas over als het productaanbod gelijkwaardig of beter is dan dat ze nu ervaren. Ook zullen er diensten worden ontwikkeld waarbij klanten bijvoorbeeld keuzevrijheid hebben bij de aanschaf van een modem. XS4ALL-klanten kunnen hun huidige modem en e-mail-adres behouden.

De fusie krijgt nu snelheid. Het voornemen is om per 1 augustus 2019 de XS4ALL-afdelingen Commercie, Techniek & Operatie, Klantcontact en HR samen te voegen met de respectievelijke afdelingen binnen KPN. Op 10 januari van dit jaar maakte KPN het voornemen bekend om in de loop van 2019 en 2020 de dienstverlening van de verschillende merken, waaronder XS4ALL, verder te laten gaan onder de vlag van het KPN-merk. Op 11 juni is bij de Ondernemingsraad van XS4ALL de adviesaanvraag voor de integratie van XS4ALL in KPN ingediend. Het streven is dat het integratieproces eind 2020 zal zijn voltooid.

Customer Experience
Top