Callexcell start met digitaliseringstak

Callexcell start met digitaliseringstak

by Klantcontact
22 april 2021

Het Truiense contactcenter Callexcell breidt uit met een nieuw bedrijfsonderdeel genaamd Whizzkits. Hiermee wil Callexcell bedrijven helpen met het digitaliseren en automatiseren van hun klantenservice en bedrijfsprocessen. Dat schrijft Het Nieuwsblad. Daarmee is het bedrijf niet langer alleen een contactcenter.

Whizzkits begint met tien medewerkers die zich gaan bezighouden met technologieën als speech-to-text en voice- en chatbots. Ook gaat het bedrijven met IT-problemen ondersteunen via eerste- en tweedelijnshulp voor bijvoorbeeld online betaaloplossingen of search engine optimizaton (SEO). Volgens CEO Karin Van De Velde wordt de missie van Callexcell aangescherpt richting customer solution center. De eerste tien medewerkers van Whizzkits starten in Sint-Truiden; het bedrijf is op zoek naar extra specialisten. Van de Velde mikt voor de technologietak op een omzet van 1,5 miljoen euro in 2021, aldus Het Nieuwsblad.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top