In de media ·
Opinie ·
In de media
Waarom klantverhalen belangrijker zijn dan data? Bel eens je eigen klantenservice
In de media ·
0800-nummer voor melden discriminatie vertraagd door stoppen telecomleverancier
4 januari 2024 - Wie melding wil maken van discriminatie via het landelijke gratis telefoonnummer (0800-0880) moet nog enkele dagen extra geduld hebben. Het telecombedrijf dat op 1 januari de discriminatielijn zou activeren is namelijk gestopt. Dat laat het landelijke meldpunt Discriminatie.nl weten in een artikel van NU.nl. Vanaf 9 januari is het telefoonnummer weer bereikbaar. Discriminatielijn vertraagd Oorspronkelijk […]
In de media ·
Is klantbeleving belangrijker dan marketing?
29 december 2023 - Customer experience (CX) staat bij alle bedrijven en organisaties op de agenda. Des te hoger de klantbeleving, des te hoger de klanttevredenheid. Eindverantwoordelijken in de marketing nemen klantbeleving steeds vaker prominent mee in hun functieomschrijving. Zou dat betekenen dat klantbeleving belangrijker is dan marketing? En, is het dan niet meer dan logisch dat wat de […]
SUSA Tipboek - 50 tactische tips om het maximale uit GenZ te halen
De uiteenlopende kenmerken die aan Genz op de arbeidsmarkt worden toegeschreven kennen we inmiddels. Hoe prik je daar doorheen en zorg je dat ook deze generatie wèrkt?
In de media ·
The North Face buigt kritiek van klant om tot virale marketingstunt op TikTok
6 december 2023 - Hoe ga je als merk om met een klant die klaagt over het gebrek aan waterdichtheid van haar nieuwe regenjas, terwijl ze ergens bovenop een berg staat? Je kunt er dan voor kiezen om de klantenservice een bericht te laten sturen voor een passende oplossing, maar The North Face deed het toch net even anders. […]
In de media ·
Anouk Steenbruggen in de Quote: ‘Als spin in ’t web bedrijven helpen met klantenservice’
29 november 2023 - “Het was nooit mijn plan om te gaan ondernemen”, zegt Anouk Steenbruggen in de laatste editie van de Quote. Zij is oprichter van Stone & Bridges, dat bedrijven adviseert en helpt bij het opzetten van een goedlopende klantenservice, óf die hele service op zich neemt. Het bedrijf draait één miljoen euro omzet per jaar. Steenbruggen: […]
In de media ·
Bellen in gebarentaal met KPN Teletolk: ‘Voor doven en slechthorenden’
21 november 2023 - Sinds tien jaar hebben doven en slechthorenden de mogelijkheid om met KPN Teletolk te bellen in gebarentaal, bijvoorbeeld voor het maken van afspraken met de huisarts, het bestellen van eten of het informeren naar de status van een bestelling. Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK) heeft KPN opnieuw aangewezen om deze rol te […]
In de media ·
Verbod op telemarketing steeds dichterbij door verzoek kabinet
20 november 2023 - Het kabinet heeft de Europese Commissie gevraagd om lidstaten de mogelijkheid te bieden telemarketing en deurverkoop te verbieden. Minister Adriaansens van Economische Zaken bespreekt dit verzoek met de Europese Commissie in Den Haag. Telemarketing ongewenst Ondanks de invoering van strengere regels in Nederland (waarover de NOS eerder berichtte), worden veel mensen nog steeds ‘geconfronteerd met […]
In de media ·