WeSquare lijft teamcx in

WeSquare, IT-expert voor Oracle Service Cloud-oplossingen, heeft teamcx ingelijfd. De organisatie is daarmee 9 man sterk. Met het Indiase ontwikkelteam erbij gerekend, telt de organisatie 26 medewerkers. De recente overname is een forse stap voor WeSquare, laat mede-directeur Walter Kamp (links op de foto) weten. De groeiambitie houdt hiermee niet op en zal stapsgewijs blijven verlopen. “We financieren een dergelijke stap uit eigen middelen.”  

Net als WeSquare is teamcx al 9 jaar een Oracle Gold Partner en passen hun IT-producten in de Oracle-omgeving. Voor WeSquare-directeuren Wiebe Blankenberg en Walter Kamp voelt deze overname ‘als een natuurlijke en positieve stap’ voor hun bedrijf.
teamcx gaat als onderdeel van WeSquare onder eigen naam verder.

“Klanten van teamcx blijven dezelfde contactpersonen houden. Door de overname beschikken beide organisaties over meer mankracht en een keur aan producten die voor de klanten van beide organisaties toegevoegde waarde hebben. Daarnaast hebben we een eigen ontwikkelteam in India. Als we integraties moeten laten bouwen, doen we dat tegen een stuk lager tarief dan organisaties in Nederland gewend zijn”, verduidelijkt Walter Kamp.

Onder de indruk

WeSquare is onder de indruk van de prestaties van teamcx, en hun softwareontwikkelingspakketten bevatten interessante mogelijkheden om de klantervaring te verbeteren. Bijvoorbeeld messengerintegration.com; het high-end communicatieplatform dat eenvoudig sms, WhatsApp, Facebook en andere hulpmiddelen binnen de Oracle-systemen integreert. “Maar zo ook hebben we zelf een mechanisme gebouwd om makkelijk een klantenbestand te ontdubbelen, dat weer voor teamcx-klanten interessant kan zijn.”

CX-dag

De komende tijd gaan de directies klanten bezoeken om nader kennis te maken. Tijdens het event Modern Customer Experience van Oracle dat vandaag plaatsvindt, kunnen klanten van teamcx zich nu al verdiepen in de ervaringen van iBOOD, Canon, TomTom en Fraudehelpdesk.

Op de foto van links naar rechts: Walter Kamp, Hanjo Huizing (cxteam) en Wiebe Blankenberg.  

 

Lees ook TEAMCX: MESSAGING APPS WORDEN HET PLATFORM VOOR DE CUSTOMER JOURNEY