Klantcontact Monitor in strategisch partnership met Force of the Customer

klantcontact monitor8 september 2016 – Force of the Customer en Klantcontact Monitor gaan een strategisch partnership aan. Hun gezamenlijke doel is ‘diensten te bieden waarmee organisaties hun klantinteractie naar een zo hoog mogelijk niveau kunnen brengen’.

Force of the Customer stelt in een toelichting aan CustomerFirst veel toegevoegde waarde te zien in dashboardtools, vooral in combinatie met onder meer detachering plus werving & selectie. ‘Door het partnership met Klantcontact Monitor kunnen we onze klanten nu beter bedienen en wordt de kwaliteit en continuïteit van de tooling naar een nog hoger niveau gebracht.’

Onderdeel van het partnership is het oprichten van een joint venture, BRW Customer Experience Software BV, van waaruit opdrachtgevers die gebruik maken van de tooling van BRW Groep worden bediend. Zij krijgen een upgrade waarmee alle functionaliteiten vanuit Klantcontact Monitor ook voor hen beschikbaar worden. ‘Op basis van de via de KCM gegenereerde data, inzichten en rapportages, kan Force of the Customer aan de slag met specifiek advies, opleidingen of trainingen. Dat kunnen ze heel gericht doen, omdat de slimme software van de KCM precies de ruimte voor verbetering in het klantproces kan aanwijzen’, duidt Edwin van Wijk, directeur van Klantcontact Monitor.

Martine Ferment (directeur Force of the Customer) en Hirschel Hessel (directeur Klantcontact Monitor) zijn trots. Volgens hen levert deze samenwerking een totaaloplossing op voor marketing- en klantcontactafdelingen. Hessel: ‘We combineren meten, inzichten bieden en ondersteuning in het verbeterproces, waarmee de gehele verbetercyclus is geborgd.’ Ferment vult aan: ‘Met de oprichting van BRW Customer Experience Software ontstaat een nieuwe vleugel binnen ons full serviceprovider-concept en kunnen wij relaties nog beter bedienen met een totaaloplossing voor het optimaal klantgericht maken van organisaties.’ (Bron: CustomerFirst)