reageer op dit artikel

Consumentenbond claimConsumentenbond en ConsumentenClaim bundelen hun krachten. Samen gaan zij de belangen van consumenten in massaclaims behartigen. Ze hebben daarvoor een nieuw bedrijf opgericht onder de naam Consumentenbond Claimservice, dat vandaag van start  gaat.. De nieuwe onderneming gaat de strijd aan met banken, verzekeraars en multinationals die consumenten duperen en compensatie onthouden. 

Consumentenbond Claimservice werkt op basis van no cure no pay: aanmelden is gratis. Het bedrijf start met claims tegen aanbieders van woekerpolissen, telecomproviders en beeldbuisfabrikanten.
Voor individuele gedupeerden is het vaak moeilijk en kostbaar om hun recht te halen”, meent directeur Bart Combée. “Met Consumentenbond Claimservice willen we het consumenten makkelijk maken om mee te doen. Samen sta je sterker en compensatie ligt dan binnen handbereik. Bedrijven die hun klanten benadelen, kunnen hun borst natmaken.”

Nieuw machtsblok

De oprichting van Consumentenbond Claimservice is een logische stap, vindt Stef Smit, directeur van het nieuwe bedrijf: “De Consumentenbond is de grootste algemene belangenbehartiger van consumenten in Nederland. Samen vormen we een machtsblok waar onze opponenten rekening mee moeten houden. Door het voeren van procedures gaan we de strijd aan met bedrijven die hun klanten in de kou laten staan.”

Lees ook CONSUMENTENBOND ERVAART PLANNING AS A SERVICE

 

Close
Go top