In de media ·
Management ·
Management
Bob Mols nieuwe CEO van Yource
Management ·
‘Ja’. Opstarttijd medewerkers callcenters is betaalde arbeid
11 juli 2024 - Callcentermedewerkers moeten gewoon betaald krijgen voor de 10 minuten opstarttijd voor aanvang van hun dienst.
In de media ·
Management ·
‘Van cost center naar profit center’. Klopt dat wel?
24 juni 2024 - Binnen de klantcontactbranche wordt het te pas en te onpas geroepen: van cost center naar profit center. Onzin, zegt Naomi Verheij (ElevateCX). “We moeten het klantcontactcenter veel meer op waarde schatten. De enige reden dat je klantcontactcenter je geld kost, is omdat je het in de rest van de organisatie niet op orde hebt.”
CCMA Manager of the Year 2024
Op donderdag 7 november komt de klantcontactbranche samen voor het meest prestigieuze evenement van het jaar: de CCMA Manager of the Year verkiezing
Branche - / Beroepsverenigingen ·
Management ·
Opmerkelijke timing: afscheid Robin Jansen als CEO van Yource
5 juni 2024 - De timing van het vertrek van Robin Jansen als CEO van Yource is opmerkelijk. Wat zegt Jansen daar zelf over?
Management ·
Rommy Verschelling verruimt haar blik als nieuw bestuurslid CCMA
4 juni 2024 - Wie is Rommy en waarom stapt ze in als bestuurslid bij de CCMA? “Krijg de kans om internationaal best practices te delen.”
Management ·
Bas Hoogland overleden
6 mei 2024 - Bas Hoogland is op 1 mei 2024 op 63-jarige leeftijd overleden. Hoogland laat ons het concept van 'Hostmanship' na.
Management ·
Chantal Rovers nieuwe Customer Service Manager bij Kone
2 april 2024 - Vanaf 2 april 2024 is Chantal Rovers van start gegaan als Customer Service Manager van het Operations Support Team van Kone. Ze werkte hiervoor ruim vijf jaar bij Sports Unlimited Retail B.V als Manager Customer Care. “Na een aantal jaar in de retail, heb ik de bewuste keuze gemaakt voor een functie in een volledig […]
Management ·
Opinie ·