Management

Management ·

Movers & Shakers: Chantal de Jonge nieuwe Customer Service Director bij Orange Business
22 november 2023 - Per 1 november is Chantal de Jonge aan de slag gegaan als nieuwe Customer Service Director bij Orange Business, is te lezen op haar LinkedIn-pagina. Daarvoor werkte ze onder andere bij Philips (Global Business Process Expert Telephony & Interaction Centers), Telenet (Contact Center Manager) en PostNL (Teamleider Business Service). Nieuwe baan Orange Business ‘(Ik heb […]

Movers & Shakers: Chantal de Jonge nieuwe Customer Service Director bij Orange Business
Management ·

Altuïtion betreedt nieuwe fase na management buy-out
26 oktober 2023 - Sinds de oprichting in 1997 heeft Altuïtion zich altijd gericht op het leveren van uitmuntende klantenservice en klantbeleving. In de loop der jaren is het bureau uitgegroeid tot een vooraanstaande speler in onze branche. Met een nieuwe statutaire directie gaat Altuïtion een volgende fase in. 9+ aanpak van Altuïtion Altuïtion heeft tientallen commerciële en overheidsorganisaties […]

Altuïtion betreedt nieuwe fase na management buy-out
Management ·

Movers & Shakers: Julien Boonen nieuwe directeur Customer Operations bij Eteck
13 september 2023 - Per 1 september is Julien Boonen bij Eteck aan de slag gegaan als Directeur Customer Operations, laat hij weten op zijn LinkedIn-pagina. Daarvoor werkte hij onder andere ruim drie jaar bij Eneco (als Director Customer Services) en zeven jaar bij ArgoEnergy (als Director Operations & IT). “Samen met Eteck en haar klanten ‘gaan we naar […]

Movers & Shakers: Julien Boonen nieuwe directeur Customer Operations bij Eteck

Klant Contact Center Quickscan

De customer service quickscan van SkyWalker is de eerste stap in het (nog) verder professionaliseren van je customer service afdeling.

Management ·

Movers & Shakers: Boris Wachters van start bij Custom Connect
5 september 2023 - Na ruim twintig jaar ervaring in het klantcontact (ING, Nationale Nederlanden en Yource) is Boris Wachters per 1 september begonnen als Chief Commercial Officer bij Custom Connect. “Ik had al gelijk een klik met de CEO.” ‘Enorm veel zin in!’ “Custom Connect is een leuk, overzichtelijk en middelgroot bedrijf met zo’n 1.500 medewerkers”, laat Boris […]

Movers & Shakers: Boris Wachters van start bij Custom Connect
Management ·

Movers & Shakers: Hanna Tiel ruilt Pathé in voor Koninklijke Bibliotheek
4 september 2023 - Hanna Tiel verlaat de klantenservice van de Pathé na 13,5 jaar trouwe dienst en gaat aan de slag bij de Koninklijke Bibliotheek met rugnummer ‘hoofd klantenservice’. Op haar LinkedIn laat ze weten dat haar liefde voor verhalen haar motiveerde deze stap te maken. ‘Ik ben super trots’ In een bericht op LinkedIn laat Hanna weten […]

Movers & Shakers: Hanna Tiel ruilt Pathé in voor Koninklijke Bibliotheek
Management ·

Movers & Shakers: Gert Bruinink ruilt Vlirdens in voor de Volksbank
30 augustus 2023 - Welkom bij Movers & Shakers! In deze nieuwe rubriek van Klantcontact.nl houden we je op de hoogte van het laatste transfernieuws binnen de klantcontactwereld. Dit keer richten we de schijnwerpers op Gert Bruinink. Hij verlaat Vlirdens (voormalig PlanMen) na zes jaar trouwe dienst en gaat aan de slag bij de Volksbank als Servicelead WFM & […]

Movers & Shakers: Gert Bruinink ruilt Vlirdens in voor de Volksbank
Management ·

Teun Vogels van DELA over CCMA-nominatie: “Groeien als leider is belangrijker dan winnen”
29 augustus 2023 - Teun Vogels, Manager Operations bij DELA, is een van de acht genomineerden voor de titel CCMA Manager of the Year 2023. Klantcontact.nl spreekt Teun Vogels over zijn nominatie én over de juiste balans tussen zingeving en professionaliteit bij DELA. “De oprechtheid iets écht goed te willen doen voor een ander heb ik nog nooit ergens […]

Teun Vogels van DELA over CCMA-nominatie: “Groeien als leider is belangrijker dan winnen”
Management ·

Joost van Liere over sociale debiteureninning bij Budget Thuis: “Als er contact is met de klant is alles bespreekbaar”
22 augustus 2023 - Stel je hebt een energiecontract afgesloten, maar door persoonlijke of financiële tegenslagen kun je je rekening niet meer betalen. Je zit in zak en as, wat nu? Joost van Liere, Manager Facturatie & Incasso bij Budget Thuis, en zijn team gaan met je in gesprek. “Het gaat om mensen die wel willen betalen, maar het […]

Joost van Liere over sociale debiteureninning bij Budget Thuis: “Als er contact is met de klant is alles bespreekbaar”