Management

Management ·

Movers & Shakers: Julien Boonen nieuwe directeur Customer Operations bij Eteck
13 september 2023 - Per 1 september is Julien Boonen bij Eteck aan de slag gegaan als Directeur Customer Operations, laat hij weten op zijn LinkedIn-pagina. Daarvoor werkte hij onder andere ruim drie jaar bij Eneco (als Director Customer Services) en zeven jaar bij ArgoEnergy (als Director Operations & IT). “Samen met Eteck en haar klanten ‘gaan we naar […]

Movers & Shakers: Julien Boonen nieuwe directeur Customer Operations bij Eteck
Management ·

Movers & Shakers: Boris Wachters van start bij Custom Connect
5 september 2023 - Na ruim twintig jaar ervaring in het klantcontact (ING, Nationale Nederlanden en Yource) is Boris Wachters per 1 september begonnen als Chief Commercial Officer bij Custom Connect. “Ik had al gelijk een klik met de CEO.” ‘Enorm veel zin in!’ “Custom Connect is een leuk, overzichtelijk en middelgroot bedrijf met zo’n 1.500 medewerkers”, laat Boris […]

Movers & Shakers: Boris Wachters van start bij Custom Connect
Management ·

Movers & Shakers: Hanna Tiel ruilt Pathé in voor Koninklijke Bibliotheek
4 september 2023 - Hanna Tiel verlaat de klantenservice van de Pathé na 13,5 jaar trouwe dienst en gaat aan de slag bij de Koninklijke Bibliotheek met rugnummer ‘hoofd klantenservice’. Op haar LinkedIn laat ze weten dat haar liefde voor verhalen haar motiveerde deze stap te maken. ‘Ik ben super trots’ In een bericht op LinkedIn laat Hanna weten […]

Movers & Shakers: Hanna Tiel ruilt Pathé in voor Koninklijke Bibliotheek

Het KCC Congres: een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie

Als lezer van Klantcontact.nl krijg je 50 euro korting op de deelnameprijs

Management ·

Movers & Shakers: Gert Bruinink ruilt Vlirdens in voor de Volksbank
30 augustus 2023 - Welkom bij Movers & Shakers! In deze nieuwe rubriek van Klantcontact.nl houden we je op de hoogte van het laatste transfernieuws binnen de klantcontactwereld. Dit keer richten we de schijnwerpers op Gert Bruinink. Hij verlaat Vlirdens (voormalig PlanMen) na zes jaar trouwe dienst en gaat aan de slag bij de Volksbank als Servicelead WFM & […]

Movers & Shakers: Gert Bruinink ruilt Vlirdens in voor de Volksbank
Management ·

Teun Vogels van DELA over CCMA-nominatie: “Groeien als leider is belangrijker dan winnen”
29 augustus 2023 - Teun Vogels, Manager Operations bij DELA, is een van de acht genomineerden voor de titel CCMA Manager of the Year 2023. Klantcontact.nl spreekt Teun Vogels over zijn nominatie én over de juiste balans tussen zingeving en professionaliteit bij DELA. “De oprechtheid iets écht goed te willen doen voor een ander heb ik nog nooit ergens […]

Teun Vogels van DELA over CCMA-nominatie: “Groeien als leider is belangrijker dan winnen”
Management ·

Joost van Liere over sociale debiteureninning bij Budget Thuis: “Als er contact is met de klant is alles bespreekbaar”
22 augustus 2023 - Stel je hebt een energiecontract afgesloten, maar door persoonlijke of financiële tegenslagen kun je je rekening niet meer betalen. Je zit in zak en as, wat nu? Joost van Liere, Manager Facturatie & Incasso bij Budget Thuis, en zijn team gaan met je in gesprek. “Het gaat om mensen die wel willen betalen, maar het […]

Joost van Liere over sociale debiteureninning bij Budget Thuis: “Als er contact is met de klant is alles bespreekbaar”
Management ·

Het Customer Care Center failliet
3 augustus 2023 - Donkere wolken boven Alkmaar. De rechtbank in Noord Holland heeft op 2 augustus jl. het faillissement uitgesproken over Het Customer Care Center (HCCC). Het Customer Care Center is een facilitair contact center dat met name bekend is van commercieel inbound en outbound klantcontact, voor opdrachtgevers als VodafoneZiggo en VriendenLoterij. HCCC is opgericht in 2007 en […]

Het Customer Care Center failliet
In de media · Management ·

Cas Verhage van Nh1816: ‘Klanten haken af bij gecentraliseerde diensten’
2 augustus 2023 - ‘De voortschrijdende consolidatie van financieel advieskantoren door private equity-partijen heeft een steeds sterkere invloed op de klanttevredenheid in de intermediaire markt.’ Dat zegt Cas Verhage, directeur van Nh1816, in een interview met AMweb.nl. Niet alleen heeft dit gevolgen voor de omzet, hij wil ook een signaal afgeven: “Is het nou klantbelang wat prevaleert, of je […]

Cas Verhage van Nh1816: ‘Klanten haken af bij gecentraliseerde diensten’