18 januari 2024

Edward David nieuwe directeur Juridisch Servicecenter bij DAS

Op 1 februari neemt Edward David de positie als nieuwe directeur van het Juridisch Servicecenter (JSC) bij de juridische dienstverlener DAS op zich. Hij volgt Mariëlle van de Merbel op, die sinds december 2022 ad interim deze rol vervulde. “Het is mijn passie om klanten te helpen.”

Ervaring met klantenservice

Volgens DAS heeft David ruime ervaring als manager van servicecenters. Zo werkte hij hiervoor bij ASR, Budget Energie en ANWB. De afgelopen jaren was hij manager Customer Care Center bij Mediq. “Het is mijn passie om klanten te helpen. Ik kijk ernaar uit om bij DAS aan de slag te gaan en samen met de collega’s van het JSC te werken aan het verder verbeteren van de juridische dienstverlening aan onze klanten en bij te dragen aan de missie van DAS”, aldus David in een artikel van Amweb.

Belangrijke bijdrage

Jaap Witteveen, chief transformation officer bij DAS, geeft in datzelfde artikel aan tevreden te zijn met de transfer. “Ik ben blij dat we met Edward iemand hebben gevonden om leiding te geven aan het JSC. Ik ben ervan overtuigd dat hij met zijn ervaring een belangrijke bijdrage kan leveren aan onze collega’s binnen het JSC en de dienstverlening aan onze klanten.”

Welkom bij Movers & Shakers! In deze rubriek van Klantcontact.nl houden we je op de hoogte van het laatste transfernieuws binnen de klantcontactwereld. Ben je iemand of ken je iemand die recentelijk een noemenswaardige overstap heeft gemaakt binnen klantcontact? Laat het ons weten: redactie@klantcontact.nl.

Geïnteresseerd in meer transfernieuws? Lees dan ook: