17 januari 2024

Marceline de Jongh nieuwe Manager Operations & Support bij Unexus

Begin 2024 is Marceline de Jongh gestart als Manager Operations & Support bij Unexus Contact Solutions. De Jongh werkte hiervoor als Manager Operations bij UniProfs, waar ze ervaring opdeed in het professionaliseren van de organisatie en het inrichten van processen met aandacht voor de menskant. We spraken De Jongh en CEO Dirk Stuip over de transfer. “Dit bedrijf voelt gewoon goed. En aangezien ik een gevoelsmens ben, was de keuze makkelijk.”

Begin 2024 is Marceline de Jongh gestart als Manager Operations & Support bij Unexus. De Jongh werkte hiervoor bij UniProfs.
Marceline de Jongh

Ambities

De Jongh: “Unexus groeit snel, zowel in omzet als in aantal klanten. Dat brengt natuurlijk de nodige uitdagingen met zich mee. Je wilt een goede bereikbaarheid, klanttevredenheid verhogen, snelle doorlooptijden bij tickets en terugkoppeling geven aan klanten. Intern wil ik de medewerkerstevredenheid meetbaar maken en verhogen. Met de verwachte groei in de komende jaren, willen we hier klaar voor zijn.

Daarom is het inrichten van processen noodzakelijk: met dezelfde mensen kun je veel meer doen als de processen goed staan. Een opdracht die perfect bij me past, want ik excelleer in het operationele stuk. Het geeft me energie om met klanten aan tafel te zitten, kijken hoe we de dingen kunnen verbeteren en persoonlijke aandacht geven aan onze mensen. Die combinatie en daarin het verschil maken, vind ik leuk.”

Waarom Unexus?

“Toen ik besloot dat het tijd werd voor een nieuwe uitdaging, ging ik op zoek naar vacatures. Zo kwam ik uit bij de vacature van Unexus via SkyWalker. Het schakelen met SkyWalker ging erg vlot en al binnen een aantal dagen kwam ik op gesprek bij CEO Dirk Stuip. In diezelfde week sprak ik ook nog met Bert Boonstra (noot van de redactie: hij is eigenaar en Technical Director bij Unexus). Met beide was een fijne klik en we zitten op dezelfde lijn qua visie en denkwijze. Dit bedrijf voelt gewoon goed. En aangezien ik een gevoelsmens ben, was de keuze makkelijk. Ik heb het enorm naar mijn zin. Het is een ontzettend open en sociale club en ik voel me heel welkom.”

De juiste kennis, ervaring en energie

Dirk Stuip, CEO Unexus: “Met Marceline hebben we de goede persoon gevonden met de juiste kennis, ervaring en energie voor deze organisatie en deze plek. De opdracht die ik voor Unexus heb – continuïteit borgen – vult Marceline in met haar ervaring. En voor de andere opdracht – het bouwen aan ons fundament – brengt ze zowel veel ervaring als haar persoonlijkheid mee. Ik ben enorm blij met haar!”

Bemiddeling door SkyWalker

De carrièrestap van Marceline naar Unexus werd mogelijk gemaakt door SkyWalker – customer service management. Op basis van hun uitgebreide netwerk, specifieke wervingskanalen en diepgaande vakkennis, kreeg SkyWalker de opdracht om namens Unexus de werving en selectie te verzorgen voor de positie van Manager Operations.

Ben je ook op zoek naar een uitdagende volgende stap in je carrière, of heb je een vacature voor een leidinggevende positie in het customer service vakgebied? Neem dan contact op met SkyWalker.

Over Unexus

Organisaties digitaliseren en passen hun processen en organisatie daarop aan. Tegelijkertijd verwachten klanten een betere klantenservice. Door maatschappelijke en technische ontwikkelingen kan dit echter soms best uitdagend zijn voor organisaties. Daarom ondersteunt Unexus organisaties met geïntegreerd klantcontact. Ze krijgen er energie van om hun intelligente platform te implementeren en zo organisaties inzicht te bieden in hun communicatieprocessen.

Unexus heeft de overtuiging dat mensen het verschil maken. Ieder van hen heeft een eigen specialisme waarmee ze elkaar aanvullen. Hierdoor zijn ze succesvol in het bedenken en leveren van optimale communicatie-oplossingen. Met het team van vakgedreven specialisten, bedienen zij hun binnenlandse en buitenlandse klanten vanuit het kantoor in Baarn.

Welkom bij Movers & Shakers! In deze rubriek van Klantcontact.nl houden we je op de hoogte van het laatste transfernieuws binnen de klantcontactwereld. Ben je iemand of ken je iemand die recentelijk een noemenswaardige overstap heeft gemaakt binnen klantcontact? Laat het ons weten: redactie@klantcontact.nl.