In de media ·
In de media
VANAD Engage neemt Inspire Sourcing Solutions over
In de media ·
Aanjaagteam voor betere digitale toegankelijkheid – óók voor mensen met een beperking
7 oktober 2024 - Gemeentelijke websites en apps zijn niet allemaal toegankelijk. Terwijl dat wél nodig is om zoveel mogelijk burgers, inclusief mensen met een beperking, toegang te geven tot essentiële overheidsdiensten. Het Aanjaagteam digitale toegankelijkheid van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) werkt hard om deze digitale toegankelijkheid te verbeteren. Digitaleoverheid.nl ging in gesprek met ambassadeur Yousuf Yousufi. […]
In de media ·
Verloren trouwring na 17 jaar weer terecht – dankzij klantgerichte medewerker
3 oktober 2024 - Zeventien jaar geleden verloor de Bredase Iris Wiltschut haar trouwring. Dat ze ‘m ooit nog terug zou vinden, durfde ze bijna niet meer te dromen. Tóch is dat precies wat er gebeurde. Een klantgerichte medewerker van de Eindhovense Bijenkorf, waar de ring opdook, plaatste een oproep via social media, lezen we op AD.nl. Inmiddels zijn […]
CCMA Manager of the Year 2024
Op donderdag 7 november komt de klantcontactbranche samen voor het meest prestigieuze evenement van het jaar: de CCMA Manager of the Year verkiezing
Branche - / Beroepsverenigingen ·
In de media ·
Beeckestijn Business School en EarlyBridge zetten stap naar één organisatie
2 oktober 2024 - Beeckestijn Business School en EarlyBridge nemen een voorschot op een toekomst als één organisatie. Daarvoor gaan beide partijen een intensieve samenwerking aan om ‘teams en professionals te ondersteunen in hun ontwikkeling’, schrijven de organisaties in een persbericht. ‘Door op den duur samen te smelten tot één geheel ontstaat een krachtig aanbod aan geïntegreerde programma’s.’ Beeckestijn […]
In de media ·
‘Digitale dienstverlening mag menselijk contact niet vervangen’
30 september 2024 - In een wereld waar digitalisering steeds verder oprukt, waarschuwt Bjorn Dirkse, strategisch procesmanager klantcontactkanalen bij de gemeente Rotterdam, voor een belangrijk risico: het verlies van menselijk contact in de dienstverlening. Op gebruikercentraal.nl legt hij uit waarom: “Digitalisering is leuk, maar niet voor iedereen. Veel inwoners hebben hulp van mensen nodig.” Digitale oplossingen maken dienstverlening efficiënter […]
In de media ·
Customer service in 2025. Gartner kijkt in de glazen bol en ziet deze 5 trends
26 september 2024 - Klantenservice focust steeds meer op het creëren van waarde voor de klant, aldus Gartner.
In de media ·
Management ·
FNV: ‘Oordeel Hoge Raad kan voor Teleperformance in de miljoenen lopen’
19 september 2024 - Hoge Raad oordeelt dat opstarttijd callcentermedewerker uitbetaald moet worden.
In de media ·