In de media

ICT / Tech · In de media ·

Klarna is de eerste die AI zo concreet en grootschalig inzet. Met flinke gevolgen
12 september 2024 - Dankzij de inzet van AI halveert Klarna haar medewerkersbestand.

Klarna is de eerste die AI zo concreet en grootschalig inzet. Met flinke gevolgen
In de media ·

‘14% van klantvragen wordt opgelost via selfservice’. Daar geloven wij dus niks van
11 september 2024 - Slechts veertien procent van alle klantvragen wordt volledig opgelost door selfservice. Dat blijkt tenminste uit onderzoek van Gartner. Nu hebben wij Gartner redelijk hoog zitten als het gaat om kennis over customer service, maar bij dit onderzoek plaatsen we onze vraagtekens. Hele grote vraagtekens. Gartner deed onderzoek onder 5.728 klanten. Daaruit blijkt dat zelfs de […]

‘14% van klantvragen wordt opgelost via selfservice’. Daar geloven wij dus niks van
In de media ·

Ron van Munster werkt 40 jaar bij TUI. Dat levert hem heel veel lof op
5 september 2024 - Het 40-jarige jubileum van Ron van Munster gaat ook op LinkedIn niet ongemerkt voorbij.

Ron van Munster werkt 40 jaar bij TUI. Dat levert hem heel veel lof op

CCMA Manager of the Year 2024

Op donderdag 7 november komt de klantcontactbranche samen voor het meest prestigieuze evenement van het jaar: de CCMA Manager of the Year verkiezing

In de media · Management ·

Bob Mols nieuwe CEO van Yource
29 augustus 2024 - Mols start op 1 september en volgt Robin Jansen op.

Bob Mols nieuwe CEO van Yource
In de media ·

Hoe phonefixers van de ANWB vakantiegangers weer op weg helpen
28 augustus 2024 - Stel je voor: je staat op de camping in Frankrijk. En je wil naar de volgende camping, op bijna zes uur rijden, door de bergen. Maar je auto start niet meer. Wat doe je dan? Dan bel je de ‘phonefixers’ van de ANWB. Zij helpen vanachter hun bureau vakantiegangers met problemen aan hun auto weer […]

Hoe phonefixers van de ANWB vakantiegangers weer op weg helpen
In de media ·

Zelfregulering in de klantcontactbranche. Lukt dat wel? Of moeten politici ingrijpen?
22 augustus 2024 - Moeten politici ingrijpen? De nieuwste poging om iets te veranderen komt van Joe Biden.

Zelfregulering in de klantcontactbranche. Lukt dat wel? Of moeten politici ingrijpen?
In de media ·

Energiemaatschappijen Kikker Energie en HEM binden in na waarschuwingen ACM – goed nieuws voor klanten
19 augustus 2024 - Kikker Energie en Hollandse Energie Maatschappij hebben een stevige tik op de vingers gekregen van de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Dat betekent goed nieuws voor de klanten van beide energiemaatschappijen.

Energiemaatschappijen Kikker Energie en HEM binden in na waarschuwingen ACM – goed nieuws voor klanten
In de media · Misstanden ·

Bankspoofing: Hoe criminelen nog steeds slachtoffers maken met banknummers
14 augustus 2024 - Banken en telecombedrijven verzekeren dat het niet langer mogelijk is. Toch lukt het criminelen nog altijd om met vervalste telefoonnummers van banken te bellen. Onderzoek door de NOS laat zien dat bankspoofing, waarbij oplichters zich voordoen als bankmedewerkers, nog steeds slachtoffers maakt, ondanks diverse maatregelen. ‘Het nummer klopte gewoon’ Iris Kooger werd slachtoffer van bankspoofing […]

Bankspoofing: Hoe criminelen nog steeds slachtoffers maken met banknummers