Juice

In de rubriek 'Juice' delen we op regelmatige basis roddels en achterklap uit de wereld van klantcontact. Wil je (anoniem) een sappig verhaal met ons delen? Neem dan contact op met de redactie.

In de media · Juice ·

van-Ad Nederlof weer in de Quote500
6 november 2025 - Ad Nederlof staat in de 2025-editie van de Quote500 op de 460ste positie met een geschat vermogen van 155 miljoen euro.

van-Ad Nederlof weer in de Quote500
ICT / Tech · Juice ·

Verint beticht Klantcontact.nl van het verspreiden van roddels
12 september 2025 - Menno Schuurman van Verint beticht Klantcontact.nl van het verspreiden van roddels. We onderzoeken of dat terecht is.

Verint beticht Klantcontact.nl van het verspreiden van roddels
Juice ·

Wordt Tobias Walraven de nieuwe Martien Meiland?
1 december 2023 - Met gefronste wenkbrauwen lezen we weer een artikel over Tobias Walraven, CEO van facilitair contactcenter RIFF, op een op het oog wat atypische website. Waar ons eerder een artikel op blikopnieuws.nl opviel, komt nu mannenstyle.nl (het mannenblog over lifestyle, fashion, gadgets, herenkleding & meer) met een artikel over ‘onze’ “inspirerende ondernemer barstensvol ideeën”. Hoe komt […]

Wordt Tobias Walraven de nieuwe Martien Meiland?

Training ‘Klantgericht Communiceren’

In dagelijks klantcontact heb je regelmatig te maken met weerstand, ongeduld en emoties van klanten. Hoe houd je het gesprek positief? Hoe kom je tot de kern? En hoe zet je klantcontact om in kansen, bijvoorbeeld voor een extra verkoop of een duurzame klantrelatie?

Juice ·

Voel je thuis bij Yource, maar alleen als het ons uitkomt!
10 oktober 2023 - De opportunistische dubbele moraal van sommige facilitaire contactcenters. Op de redactie van Klantcontact.nl houden we ervan. En daarom houden we van Yource! Voel je thuis bij Yource! Gisteren viel ons oog op een LinkedIn-bericht van Robin Jansen, CEO van Yource. We lezen: “Vandaag heb ik namens Yource Group de ‘Charter Diversiteit’ van de Sociaal-Economische Raad […]

Voel je thuis bij Yource, maar alleen als het ons uitkomt!
ICT / Tech · Juice · Misstanden ·

Blooper: DigiD telefoonnummers tijdelijk offline door onbetaalde factuur
18 juli 2023 - Foutje, bedankt! Tijdens de storing van DigiD begin maart is de helpdesk voor veel mensen niet bereikbaar geweest. Ondanks meerdere herinneringen was de factuur aan de ACM niet betaald, laat staatssecretaris Van Huffelen weten in een brief aan de Tweede Kamer. Dat resulteerde in opgezegde DigiD telefoonnummers. DigiD telefoonnummers onbereikbaar Op 1 maart begon de […]

Blooper: DigiD telefoonnummers tijdelijk offline door onbetaalde factuur
Juice · Opinie ·

Tobias Walraven is dé oplossing voor alle problemen
11 juli 2023 - Stikstof, Groningen, Schiphol, de toeslagenaffaire. Tobias Walraven heeft de oplossing voor alle grote uitdagingen waar Nederland op dit moment mee te kampen heeft. Walraven heeft met zijn ervaring in klantcontact naar eigen zeggen ‘bijna 40 jaar ervaring in het oplossen van complexe problemen voor soms honderdduizenden klanten van ondernemingen en overheden.’ En het oplossen van […]

Tobias Walraven is dé oplossing voor alle problemen
Juice ·

Juice: verlaat Gerrit Dekker Customer Contact Company?
12 juni 2023 - In klantcontact-land gonst het al weken van de geruchten. Via diverse goed geïnformeerde bronnen bereiken de redactie van Klantcontact.nl signalen dat boegbeeld Gerrit Dekker voornemens zou zijn om het Customer Contact Company schip te gaan verlaten. Kielbalk gelegd Dekker legde samen met de Robbert Wierema  en Emile van Broekhoven de kielbalk voor de Customer Contact […]

Juice: verlaat Gerrit Dekker Customer Contact Company?
Juice ·

Cathy en Mark: al 17 jaar een klantcontactkoppel
1 juni 2023 - In het Haarlemse vielen klantcontactcollega’s Cathy Storm (48) en Mark Smit (56) zo’n 17 jaar geleden voor elkaars charme. Bij de één was de interesse eerder gewekt dan bij de ander, maar tijdens een verbouwing werd de brug toch geslagen. Vanuit hun huis in Mijdrecht vertelt het klantcontactkoppel erover. Waar hebben jullie elkaar leren kennen? […]

Cathy en Mark: al 17 jaar een klantcontactkoppel