Partner Content

Partner Content ·

Klantcontact buiten de EU: hoe voorkom je risico’s met persoonsgegevens?
5 maart 2025 - De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) waarschuwde recent organisaties in de klantcontactbranche voor het delen van persoonsgegevens met landen buiten de Europese Economische Ruimte (EER). De kern van de waarschuwing: bedrijven moeten zich bewust zijn van de risico’s van klantcontact in derde landen, zoals Suriname. Jasper Meerding en Christopher Gits van ContactCare leggen uit hoe je dat […]

Klantcontact buiten de EU: hoe voorkom je risico’s met persoonsgegevens?
Partner Content ·

De sourcingsmix: Turkije, Suriname, Bulgarije en digitalisering
25 februari 2025 - De Nederlandse arbeidsmarkt voor klantcontactadviseurs staat onder druk. De loonkosten stijgen gestaag, de arbeidsmarkt is krap en bedrijven kampen met hoge verloopcijfers. Moeten bedrijven nog langer klantcontact in Nederland organiseren, ondanks de hoge kosten en krapte, of kiezen ze voor een slimme sourcingsmix van nearshoring, offshoring en digitalisering? Sander Kuijer, chief commercial officer bij ETB […]

De sourcingsmix: Turkije, Suriname, Bulgarije en digitalisering
Partner Content ·

De rol van AI in kennismanagement – en het belang van goede data
18 februari 2025 - Met de opkomst van AI wordt kennismanagement een stuk belangrijker voor organisaties. Tegelijkertijd is AI ook een tool voor het opzetten, inrichten en onderhouden van kennismanagement. “Het is een duidelijke wisselwerking”, zegt Stefan Mackaaij van Polly.Help, specialist in kennismanagement voor organisaties. Met Klantcontact.nl kijkt Stefan naar de toegevoegde waarde van AI in kennismanagement binnen contactcenters. […]

De rol van AI in kennismanagement – en het belang van goede data

Klantcontact Captains Conference

Op donderdag 5 juni 2025 organiseert Klantcontact.nl in samenwerking met de CCMA, een exclusief en interactief event voor leiders in klantcontact. Schrijf je nu al in voor de wachtlijst!

Partner Content ·

Klantcontact in het mkb: hoe doe je dat goed?
11 februari 2025 - De moderne consument vraagt om snelle reacties, gemak én bereikbaarheid. Dat ook nog eens via zijn of haar eigen voorkeurskanaal, met de premium ervaring die ze gewend zijn van grote namen zoals Coolblue en Bol.com. Maar hoe pak je dat klantcontact aan als mkb-bedrijf? Volgens Dennis Schabracq, CEO van Steam-connect, liggen er volop kansen voor […]

Klantcontact in het mkb: hoe doe je dat goed?
Partner Content ·

SmartCenter vult gat tussen uitzenden en detacheren met Jouwklantadviseur
29 januari 2025 - SmartCenter lanceert Jouwklantadviseur.nl, een bemiddelingsmodel dat zich positioneert tussen uitzenden en detacheren.

SmartCenter vult gat tussen uitzenden en detacheren met Jouwklantadviseur
ICT / Tech · Partner Content ·

Hoe een AI-avatar de natuur een stem geeft –en klantcontact kan veranderen
28 januari 2025 - Wat als bossen kunnen vertellen wat ze nodig hebben? Als rivieren de eigen belangen kunnen behartigen tijdens gesprekken over gebiedsontwikkeling? Met ENVAI, een Environmental AI-avatars, geeft duurzaamheidsstrateeg Milan Meyberg de natuur een stem. Dit innovatieve project kan niet alleen beleidsvorming veranderen, maar biedt ook nieuwe mogelijkheden voor klantcontact. Vorige week sprak Milan op het World […]

Hoe een AI-avatar de natuur een stem geeft –en klantcontact kan veranderen
Customer Experience · ICT / Tech · Partner Content ·

De CX Trends 2025 volgens Zendesk: het is AI wat de klok slaat
21 januari 2025 - AI is de grootste revolutie in klantcontact – en volgens het nieuwste CX-trendrapport van Zendesk is er geen weg meer terug. Zendesk opent de CX Trends 2025 niet voor niets met de woorden: ‘AI is verantwoordelijk voor de grootste revolutie in klantervaring die we ooit hebben meegemaakt.’ Met Pim Zwaan, solution consultant bij Zendesk, bespreken […]

De CX Trends 2025 volgens Zendesk: het is AI wat de klok slaat
Best practices · Partner Content ·

DELTA: van twijfelende naar trouwe klant dankzij welkomcalls en een goed gesprek
14 januari 2025 - Hoe voorkom je dat klanten tijdens de wettelijke bedenktijd alsnog afhaken? Bij telecomproviders kan de rompslomp in het aansluitproces voor afhakers zorgen. Ook bij DELTA gebeurde dat voorheen nog te vaak, zag saleslead Marcel Schaareman. Nadat zijn salesteam een order sloot, kon het zijn dat de klant in een soort vacuüm belandde. Het team ging […]

DELTA: van twijfelende naar trouwe klant dankzij welkomcalls en een goed gesprek