Podcasts

Nieuwe podcast

De kunst van contact: In contact met Roompot Head of Guest Service Remco

In deze aflevering van de Kunst van Contact hebben Head of Guest Service bij Roompot/Landal Remco Smit en CliniClown Bas de Man het onder andere over de kracht van non-verbale communicatie. Want hoe maak je contact zonder stem? Zou Bas zijn werk als CliniClown nog kunnen doen?
De Klantreisgids: #10 Service design en klantreizen met Niels Corsten
25 oktober 2023
47:30

De Klantreisgids: #10 Service design en klantreizen met Niels Corsten

Niels Corsten is Lead Service Design & CX Transformation bij Deloitte Digital en helpt bedrijven om een betere klantbeleving te maken door de complete operationele organisatie onder de loep te nemen door middel van Service Design.
CCMA Kijkje in de keuken: #6 Interview met Misha van Wijmeren & Davey Vogel, VGZ
7 oktober 2023
32:25

CCMA Kijkje in de keuken: #6 Interview met Misha van Wijmeren & Davey Vogel, VGZ

Spraakgestuurd routeren en de voicebot van VGZ. Twee actuele onderwerpen waar Misha van Wijmeren, Product Owner Analytics, en Davey Vogel, Product Owner Voice- en Chatbot, alle insights over delen.
Klantcontact Cafe: #2 Het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie
7 oktober 2023
36:51

Klantcontact Cafe: #2 Het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie

In deze podcast van het Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie Payments. Wat gebeurt er met je klantcontact afdeling als je bedrijf groeit naar een waarde van 1 miljard euro?
Klantcontact Cafe: #3 Waarom kiest VistaPrint voor offshoring naar Suriname?
7 oktober 2023
30:41

Klantcontact Cafe: #3 Waarom kiest VistaPrint voor offshoring naar Suriname?

In deze podcast van het Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Marcel Derx, Global Program Manager Customer Service bij Vistaprint.
KSF: Contact4You over ISO 18295
7 oktober 2023
34:59

KSF: Contact4You over ISO 18295

Contact4You is sinds december 2022 gecertificeerd voor deze norm voor contactcenters. Benieuwd naar hoe zij dit proces ervaren hebben? Beluister de podcast!
Telecats: Over spraaktechnologie
4 oktober 2023
15:43

Telecats: Over spraaktechnologie

In deze podcast: Erik de Gier interviewt Sander Hesselink van Telecats over de ins en outs van spraaktechnologie bij contact centers. Het gaat van smartspeakers tot AI en weer terug naar praktische tips en tricks voor het hier en nu.