klantcontact
  • Artikelen
  • Agenda
  • Shop
  • Woordenboek
  • Vacatures
  • Podcasts
  • Over
    • Over ons
    • Partners
    • Testimonials
    • Contact
Best practices Branche - / Beroepsverenigingen Customer Experience Events HR & arbeidsmarkt ICT / Tech In de media Juice Management Misstanden Opinie Partner Content Vraag & Antwoord We go way back
Zoek in artikelen, agenda, shop en woordenboek
Best practices Branche - / Beroepsverenigingen Customer Experience Events HR & arbeidsmarkt ICT / Tech In de media Juice Management Misstanden Opinie Partner Content Vraag & Antwoord We go way back

De Kunst van Contact

Alles CCMA De Betrokken Dienstverlener De Klantreisgids De Kunst van Contact Klantcontact Café KSF New Business Radio Telecats
Nieuwe podcast

Your CX Energy Boost! – Zanna van der Aa

Gebaseerd op haar PhD in CX en haar ruim 20 jaar ervaring met het aansturen van CX-transformatieprogramma’s over de hele wereld, deelt Zanna van der Aa haar kennis met jou, zodat jij de impact van jouw eigen CX-programma verder kunt vergroten. Haar wetenschappelijke achtergrond combineert ze altijd met een zeer no-nonsense, pragmatische, energieke aanpak die je direct kunt toepassen in je dagelijkse werk.
De kunst van contact: In contact met Roompot Head of Guest Service Remco
2 november 2023
32:47

De kunst van contact: In contact met Roompot Head of Guest Service Remco

In deze aflevering van de Kunst van Contact hebben Head of Guest Service bij Roompot/Landal Remco Smit en CliniClown Bas de Man het onder andere over de kracht van non-verbale communicatie. Want hoe maak je contact zonder stem? Zou Bas zijn werk als CliniClown nog kunnen doen?
klantcontact

Klantcontact is hét online vakblad voor en door customer service professionals. Je kunt op Klantcontact terecht voor kennisdeling, actualiteiten, vacatures, onze webshop, portretten en best practices. Ons motto is: “omdat customer service om mensen draait“.

Meer over Klantcontact.nl

Contact

  • 088 – 6331442
  • info@klantcontact.nl
  • Contact
  • Privacyverklaring

Social

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook