Klantcontact Café

Nieuwe podcast

Klantcontact Cafe: #9 Het verhaal achter afvalverwerker Renewi en hun klantcontactstrategie

In deze podcast interviewt presentator Roelof Hemmen Programme Director Customer Care Edward van Wingerden over het bijzondere verhaal achter Renewi en zijn missie om de klantcontactstrategie van Renewi beter en toekomstbestendig te maken.
Klantcontact Cafe: #8 SNS Bank zwemt tegen de stroom in met focus op persoonlijk klantcontact. Slim of onuitvoerbaar?
19 januari 2024
32:58

Klantcontact Cafe: #8 SNS Bank zwemt tegen de stroom in met focus op persoonlijk klantcontact. Slim of onuitvoerbaar?

In deze podcast van het Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Hans van der Ven, Directeur Klantteams en klantenservice bij SNS Bank over de vraag of het slim of onuitvoerbaar is om focus te houden op persoonlijk klantcontact.
Klantcontact Cafe: #2 Het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie
7 oktober 2023
36:51

Klantcontact Cafe: #2 Het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie

In deze podcast van het Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie Payments. Wat gebeurt er met je klantcontact afdeling als je bedrijf groeit naar een waarde van 1 miljard euro?
Klantcontact Cafe: #3 Waarom kiest VistaPrint voor offshoring naar Suriname?
7 oktober 2023
30:41

Klantcontact Cafe: #3 Waarom kiest VistaPrint voor offshoring naar Suriname?

In deze podcast van het Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Marcel Derx, Global Program Manager Customer Service bij Vistaprint.
Klantcontact Cafe: #4 DHL Parcel en de toekomst van klantcontact
28 september 2023
39:02

Klantcontact Cafe: #4 DHL Parcel en de toekomst van klantcontact

Zal DHL Parcel in de toekomst vertrouwen op robots voor klantinteractie, of blijft menselijk handelen een essentieel aspect? Antwoorden op deze vraag hoor je deze aflevering van het Klantcontact Café. Roelof Hemmen gaat in gesprek met Natasja Wientjes, Senior Director Customer Service.