Klantcontact.nl bestaat 1 jaar! Dit zijn de hoogtepunten
Het is tijd voor een feestje! Het is vandaag namelijk precies een jaar geleden dat Klantcontact.nl opnieuw werd gelanceerd. Op de redactie hangen de slingers, snijden we de taart aan en ontkurken we de champagne. Een goed moment om eens terug te blikken op de belangrijkste hoogtepunten van ons debuutjaar.
1. De lancering
Even een korte historie: Klantcontact.nl werd oorspronkelijk in 2013 door Fun Zeegers opgericht. Tot halverwege 2016 fungeerde het platform als podium voor bloggers uit het customer service vakgebied. Daarna is Klantcontact.nl omgevormd tot een redactioneel online vakblad.
Eind 2022 is Klantcontact.nl nieuw leven ingeblazen onder het motto ‘Klantcontact. Next Level’. Inmiddels zijn we een jaar verder en kijken we met trots terug. Inhoudelijke artikelen, leuke onderwerpen en interessante interviews. Meer dan 100.000 weergaven sinds de lancering. Op naar nog vele jaren toffe klantcontact-content!
2. Onze partners
Graag staan we even stil bij de partners die ons gaandeweg het afgelopen halfjaar hebben geholpen en bijgestaan. Met het maken van content en het delen van kennis. Dus Apptime, Cirrus, CM.com, ContactCare, SUSA, Frontline Solutions, Inspire Group, Pegamento, Polly.help, SkyWalker, SmartCenter, Studio Winegum, Telecats en Teleknowledge. Bedankt!
3. Vacaturepagina
We zijn niet alleen een online vakblad, maar bieden klantcontactprofessionals die op zoek zijn naar een nieuwe baan een mooi overzicht met vacatures. Mogelijk gemaakt door SkyWalker, hebben we er een hele pagina aan gewijd. Benieuwd welke (management)functies er in de sector beschikbaar zijn? Neem dan eens een kijkje op onze vacaturepagina.
4. Tweewekelijkse nieuwsbrief
Om de twee weken versturen we onze Klantcontact.nl-nieuwsbrief, waarin de meest gelezen en meest relevante artikelen voor je uitlichten. Inmiddels krijgen ruim 10.000 mensen de nieuwsbrief in hun mailbox. Zou je ook graag onze laatste artikelen rechtstreeks in je mailbox willen ontvangen? Meld je dan aan (het is mogelijk achteraf je voorkeuren aan te passen).
5. Volgers op socials
Klantcontact.nl deelt alle nieuwsartikelen op haar sociale mediakanalen. We zijn te vinden op Facebook, X (voormalig Twitter) en LinkedIn. Op dat laatste platform zijn we inmiddels – binnen slechts een jaar tijd – de 2700 volgers gepasseerd!
6. Top drie artikelen
Als we puur en alleen naar de cijfertjes kijken, komen de onderstaande drie artikelen het beste uit de bus. Het goud, zilver en brons gaan naar:
- Hoe gaat de Rabobank om met de kritiek op haar klantenservice?
- De 8 leukste vragen aan (en antwoorden van) ChatGPT
- Drie broers in klantcontact: ‘Omdat we geen collega’s zijn, is alles bespreekbaar’
7. Podcasts
Last but not least: de gloednieuwe podcastpagina, die van start ging in oktober 2023. Hierop geven we een overzicht met podcasts over de laatste trends en ontwikkelingen binnen het vakgebied, inclusief interessante interviews. Speciale dank aan Inspire Group, Telecats, de CCMA en de Klantenservice Federatie (KSF) voor het mogelijk maken van deze pagina. Meer weten? Lees dan eens onderstaand artikel.