ContactCare neemt Contact4You over voor sterkere positie in branche
ContactCare heeft overeenstemming bereikt met Contact4You over de overname van haar activiteiten en medewerkers, laat de organisatie aan Klantcontact.nl weten. “We zijn ontzettend blij dat we er een team met ervaren medewerkers bij krijgen. Contact4You doet het goed, vooral in een uitdagende markt, en sluit perfect aan bij ons portfolio”, aldus Jasper Meerding (Founder ContactCare).
Strategisch belang
ContactCare versterkt haar marktpositie in de klantcontactbranche in Nederland door de overname. De twee organisaties hebben veel met elkaar gemeen op het gebied van dienstverlening, type klanten en de bedrijfscultuur. Meerding: “Bovendien is het voor een kleinere partij vaak beter je aan te sluiten bij een grotere partij, om zo je dienstverlening wat extra body te geven.”
Romy de Roo (Managing Director van ContactCare) benadrukt het strategische belang van de overname: “We blijven investeren in onze dienstverlening. Contact4You heeft net als ContactCare kwaliteit vooropstaan. We zien de medewerkers en klanten van Contact4You dan ook als toegevoegde waarde voor ContactCare. We verheugen ons erop om door deze overname nog meer impact te maken op onze branche.”
Toekomstbestendig contactcenter
Sandra Ursem (Algemeen Directeur van Contact4You) licht de overname toe: “Wij hebben de afgelopen jaren een enorme transitie doorgemaakt om het contactcenter toekomstbestendig te maken, niet alleen de techniek en uitstraling, maar ook de ontwikkeling van het personeel.”
“Onze klanten behouden de service die zij van ons gewend zijn en voor onze medewerkers biedt deze overname nieuwe kansen” – Sandra Ursem
“ContactCare past qua uitvoering van de dienstverlening bij Contact4You. Onze klanten behouden de service die zij van ons gewend zijn en voor onze medewerkers biedt deze overname nieuwe kansen. Dat versterkt het fundament voor een succesvolle samenwerking”, aldus Ursem.
Over ContactCare
ContactCare is een vooraanstaand Nederlands klantcontactbedrijf dat gespecialiseerd is in het ontzorgen op het gebied van klantenservice. Opgericht door Jasper Meerding in 2009, heeft het bedrijf sindsdien een uitstekende reputatie opgebouwd en is het sinds 2023 ook actief in Suriname.
ContactCare staat bekend om zijn toewijding aan verbinding en persoonlijke ontwikkeling. Het bedrijf is ISO 27001 en ISO 9001 gecertificeerd en heeft daarnaast de status van ‘Great Place to Work’. Het is als enige klantcontactorganisatie in Nederland B Corp-gecertificeerd.
Over Contact4You
Contact4You bestaat inmiddels 20 jaar en is gevestigd in Breukelen. De organisatie is ontstaan vanuit het contactcenter voor de afhandeling van nummerinformatie (1888, 1850 en 1800). Het bestaat uit een team van gemotiveerde medewerkers en is ISO 18295 gecertificeerd.
Lees ook: