8 mei 2024

Telecats gaat verder als Concentrix Catalyst

Telecats gaat officieel verder onder de naam Concentrix Catalyst, zo liet het bedrijf weten in een persbericht. “We zijn verheugd om onze krachten te bundelen met Concentrix Catalyst, het experience design en engineering team van Concentrix.”

Telecats gaat officieel verder onder de naam Concentrix Catalyst, zo liet het bedrijf weten in een persbericht.

Rebranding Telecats

De rebranding van Telecats naar Concentrix Catalyst maakt deel uit van de officiële lancering van het merk Concentrix, die op 23 april plaatsvond. “Na de combinatie van Concentrix en Webhelp hebben we onderzoek gedaan naar welke naam het beste past bij onze nieuwe organisatie en de richting waar we naartoe willen. We hebben officieel besloten dat het Concentrix Catalyst wordt.”

“De naam Concentrix verwijst oorspronkelijk naar ‘concentrische cirkels’ of cirkels met een gemeenschappelijk middelpunt. Na de evaluatie van deze naam zijn we tot de conclusie gekomen dat dit vandaag de dag nog steeds ontzettend relevant is. Onze opdrachtgevers en klanten staan centraal bij alles wat we doen en we geloven dat deze visie ons allemaal verder helpt, nu en in de toekomst”, aldus het persbericht.

Innovatieve oplossingen staan centraal

“Vanuit Telecats zijn we verheugd om onze krachten te bundelen met Concentrix Catalyst, het experience design en engineering team van Concentrix. Hiermee stellen we samen toonaangevende bedrijven in staat om de toekomst van customer experience te ontwerpen, ontwikkelen en realiseren”, aldus Sander Spiegelenberg namens Telecats in het persbericht. “Daarmee brengen we een uitgebreid scala aan generatieve AI-oplossingen, digitale capabilities en high-value services samen en zijn we sterker gepositioneerd is dan ooit om volledig geïntegreerde, end-to-end oplossingen snel en schaalbaar te leveren.”

Over Telecats

Al meer dan 25 jaar staat Telecats voor de ontwikkeling van innovatieve oplossingen in klantcontact. “Bij Telecats werken we dagelijks aan innovatieve CX oplossingen met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie. Wij assisteren de klant door slim te routeren naar de meest geschikte medewerker of selfservice aan te bieden. Onze voice experts hebben kennis, ervaring en bovenal een gezonde passie voor innovatie in klantcontact in Nederland. Afgelopen jaren was Telecats al onderdeel van de Webhelp organisatie en sinds een half jaar Concentrix + Webhelp.” Telecats is tevens partner van Klantcontact.nl.

Lees ook: