4 september 2023

Movers & Shakers: Hanna Tiel ruilt Pathé in voor Koninklijke Bibliotheek

Hanna Tiel verlaat de klantenservice van de Pathé na 13,5 jaar trouwe dienst en gaat aan de slag bij de Koninklijke Bibliotheek met rugnummer ‘hoofd klantenservice’. Op haar LinkedIn laat ze weten dat haar liefde voor verhalen haar motiveerde deze stap te maken.

Hanna Tiel ruilt de klantenservice van Pathé in voor Koninklijke Bibliotheek.

‘Ik ben super trots’

In een bericht op LinkedIn laat Hanna weten dat ze de transfer maakt. ‘Toen ik in 2010 aangenomen werd als servicemedewerker in Pathé de Munt had ik niet gedacht dat ik tot 2023 voor dezelfde organisatie zou werken. Toch had ik het na 13,5 jaar niet anders willen doen en kijk ik super positief terug op mijn employee journey binnen Pathé.’

‘Op de bioscoopvloer heb ik in de rollen van Supervisor en Manager Service de bioscoop echt de kern van de operatie meegekregen en supersnel veel vertrouwen en verantwoordelijkheid gekregen’, vertelt Hanna in het bericht. ‘Daarnaast was dit de ideale plek om de wensen en behoeften van onze bezoekers goed te leren kennen. Ik was dan ook groot voorstander van het besluit om in 2016 de Pathé klantenservice in house te halen. In de zomer van 2017 nam ik afscheid van Pathé de Munt om verder te bouwen aan de klantenservice afdeling.’

Hanna nam de rol van Manager Customer Care op zich: ‘Dit was wederom een sprong in het diepe […]. Gelukkig heb ik het nooit alleen hoeven doen en waren er veel collega’s die door de jaren heen een helpende hand en luisterend oor hebben geboden. Ik ben super trots op de afdeling die de Pathé Klantenservice is geworden, met allemaal betrokken collega’s die zich elke dag inzetten om de beste service te verlenen en deze steeds te helpen verbeteren.’

‘Liefde voor verhalen’

Hanna bedankt de Pathé voor het vertrouwen en de verantwoordelijkheid die ze kreeg. ‘Mijn liefde voor verhalen op het witte doek brachten mij naar Pathé’, zegt ze. ‘Mijn liefde voor verhalen brengt mij nu naar een nieuwe plek.’ Vanaf september treedt Hanna in dienst bij de Koninklijke Bibliotheek, de nationale bibliotheek van Nederland.

‘Ik kijk er enorm naar uit om daar verantwoordelijk te worden voor de klantenserviceafdeling en de dienstverlening samen met het team te verbeteren. Maar voor dat dit nieuwe avontuur zich aandient, ben ik nog een paar weken vrij en ga ik eerst nog even op reis.’ De redactie van Klantcontact.nl wenst Hanna natuurlijk een fijne vakantie toe!

Ronald Fokkens gaat Hanna per september vervangen als Manager Customer Care bij Pathé. Wij wensen hem uiteraard veel succes met zijn nieuwe functie.

Welkom bij Movers & Shakers! In deze rubriek van Klantcontact.nl houden we je op de hoogte van het laatste transfernieuws binnen de klantcontactwereld. Ben je iemand of ken je iemand die recentelijk een noemenswaardige overstap heeft gemaakt binnen klantcontact? Laat het ons weten: redactie@klantcontact.nl.