22 november 2023

Movers & Shakers: Chantal de Jonge nieuwe Customer Service Director bij Orange Business

Per 1 november is Chantal de Jonge aan de slag gegaan als nieuwe Customer Service Director bij Orange Business, is te lezen op haar LinkedIn-pagina. Daarvoor werkte ze onder andere bij Philips (Global Business Process Expert Telephony & Interaction Centers), Telenet (Contact Center Manager) en PostNL (Teamleider Business Service).

Per 1 november is Chantal de Jonge aan de slag gegaan als nieuwe Customer Service Director bij Orange Business.

Nieuwe baan Orange Business

‘(Ik heb een) sterke drive om bedrijven te optimaliseren en te laten groeien met een sterke, lange termijn gerichte en commerciële aanpak’, aldus Chantal op LinkedIn. ‘Ik hanteer een visie van excellent klantcontact, gericht op een end-to-end werking. Ik geloof erin dat mensen de succesfactor zijn van een organisatie. Mijn visie hierin is: happy people is a happy customer.’

De nieuwe functie die Chantal vanaf 1 november heeft mogen vervullen bij Orange Business, is gevestigd in Brussel. De redactie van Klantcontact.nl wenst haar heel veel succes als Customer Service Director!

Welkom bij Movers & Shakers! In deze rubriek van Klantcontact.nl houden we je op de hoogte van het laatste transfernieuws binnen de klantcontactwereld. Ben je iemand of ken je iemand die recentelijk een noemenswaardige overstap heeft gemaakt binnen klantcontact? Laat het ons weten: redactie@klantcontact.nl.

Lees ook het onderstaande artikel uit een ander rubriek van ons: