31 januari 2024

Leuke klantcontactverhalen: ‘Zonder dat de klant het wist, was hun auto brandschoon!’

Als branche zetten we alles op alles om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, door nét even dat extra stapje te zetten. De medewerkers van Louwman Customer Services delen hun mooiste klantcontactverhalen van 2023. Deze CSM-momenten (Customer Smiles Maximaliseren) maken ons in ieder geval erg vrolijk! De namen van de medewerkers en klanten zijn vanwege privacyredenen weggelaten.

De medewerkers van Louwman Customer Services delen hun mooiste verhalen uit het klantcontact van het afgelopen jaar.

‘Schone service’

“Een echtpaar, lange tijd tevreden klanten bij Louwman, had een teleurstellende ervaring met het wassen en stofzuigen van hun auto. Onze collega stelde voor dat Louwman Haarlem dit als verrassing zou verzorgen tijdens de volgende afspraak. 

De collega’s daar reageerden enthousiast en gingen hier direct mee aan de slag. Zonder dat de klant het wist, was hun auto brandschoon toen ze deze kwamen ophalen bij hun onderhoudsafspraak!”

‘Wij komen naar u toe!’

“Een collega van het CR-team sprak een klant over haar Toyota Yaris. De auto wilde niet starten, waarschijnlijk omdat de sleutel van de batterij op was. Omdat deze klant op slechts tien minuten afstand woonde, besloot ze naar de klant toe te rijden om de sleutel op te halen. Thuis heeft ze de batterij voor deze klant vervangen en is in haar pauze weer teruggereden met een werkende sleutel. Dat is pas service!”

‘Wij werken met u mee!’

“Een klant wilde haar wachtafspraak omzetten in een dagafspraak met vervangend vervoer. Helaas was dit niet meer beschikbaar. In overleg met de vestiging heeft onze collega ervoor gezorgd dat mevrouw op de eerste werkdag van haar nieuwe baan naar haar werk werd gebracht. Een fantastische oplossing!”

Lees meer over verhalen direct vanaf de klantcontactvloer: