15 januari 2024

Nóg meer mooie verhalen van de klantcontactvloer: “Je bent goud waard!”

Als branche zetten we alles op alles om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, door nét even dat extra stapje te zetten. En dat levert prachtige anekdotes op. De medewerkers van Louwman Customer Services delen met Klantcontact.nl hun mooiste verhalen van het afgelopen jaar. Deze CSM-momenten (Customer Smiles Maximaliseren) toveren bij ons een lach op het gezicht! De namen van de medewerkers en klanten zijn vanwege privacyredenen weggelaten.

De medewerkers van Louwman Customer Services delen hun mooiste verhalen uit het klantcontact van het afgelopen jaar.

‘Uitzonderlijke service’

“Een klant van Louwman Rijen had een afspraak nodig voor een APK, algemeen onderhoud en een bandenwissel. Helaas kon haar eigen dealer in Breda geen afspraak op de gewenste datum aanbieden vóór de APK-vervaldatum. Daarom besloot ze om naar de vestiging in Rijen te gaan.

Hoewel de banden niet direct naar Rijen konden worden gebracht, bood een collega van de customerserviceafdeling een geweldige oplossing aan. Ze besloot namelijk om de banden na haar werktijd bij Louwman Breda op te halen en persoonlijk in Rijen af te leveren. Zo gezegd zo gedaan, geweldige service!”

‘Meedenken is goud waard’

“Een vriendelijke oudere man vroeg informatie en advies over het leasen van een Toyota Aygo. Onze collega op de customerserviceafdeling stelde een offerte voor hem samen via de website en stuurde deze per e-mail naar hem toe. Hij waardeerde de service enorm en bedankte de collega herhaaldelijk. Tien minuten later belde hij terug en kreeg de man onze collega opnieuw aan de lijn.

Hij vertelde dat hij de auto meteen had besteld, maar hij had moeite met het activeren van zijn account via de ontvangen link. Onze collega hielp hem door een gebruikersnaam voor hem te bedenken en de klant creëerde vervolgens een passend wachtwoord. Daarna lukte het activeren wél. De klant was daardoor enorm blij en kon verder met de aanvraag. De klant vroeg naar de naam van de collega en zei: je bent goud waard! Een zeer tevreden klant, dat is waar we het voor doen!”

Heb je zelf een keer iets hartverwarmends of grappigs meegemaakt in het contactcenter? Of heb je een leuke anekdote? Twijfel dan niet en mail je verhaal naar redactie@klantcontact.nl!

Benieuwd naar nog meer leuke verhalen vanaf de klantcontactvloer? Lees dan eens onderstaand artikel!