Beeckestijn Business School en EarlyBridge zetten stap naar één organisatie
Beeckestijn Business School en EarlyBridge nemen een voorschot op een toekomst als één organisatie. Daarvoor gaan beide partijen een intensieve samenwerking aan om ‘teams en professionals te ondersteunen in hun ontwikkeling’, schrijven de organisaties in een persbericht. ‘Door op den duur samen te smelten tot één geheel ontstaat een krachtig aanbod aan geïntegreerde programma’s.’
Beeckestijn Business School is toonaangevend op het gebied van customer experience, digital, data, communicatie en marketing. EarlyBridge is een advies- en trainingsbureau met een sterke reputatie in leiderschaps- en veranderprogramma’s en werkt langdurig samen met toonaangevende organisaties zoals KLM, KPN, ABN AMRO, Klaverblad en Enexis.
Waarom deze strategische samenwerking?
Kathy van de Laar (EarlyBridge): “Deze samenwerking stelt ons in staat om onze expertise op het gebied van leiderschap, change, customer experience en employee engagement te verrijken met de diepgaande vakkennis van Beeckestijn op het gebied van AI, digital, data, marketing en communicatie. Zo kunnen we organisaties nog beter ondersteunen in hun ontwikkeling, waarbij sterke leiderschapskwaliteiten worden gecombineerd met inzichten die direct bijdragen aan impactvolle businessresultaten.”
Hans Molenaar, directeur van Beeckestijn, voegt toe: “Onze deelnemers vragen steeds vaker om leiderschaps- en changemanagementprogramma’s om door te groeien en succesvoller te worden. Dankzij de samenwerking met EarlyBridge kunnen we nu ook award-winnende leiderschapsprogramma’s aanbieden als opleiding, wat deze toegankelijk maakt voor kleinere organisaties en individuen. Daarnaast kunnen we binnen onze bestaande programma’s meer aandacht besteden aan persoonlijke ontwikkeling en change.”